Foto
IBM760 5420
Teil 3020
HP Photosmart CF-kort ?
Fra : Hugotit

Dato : 01-08-01 01:59

Hejsa.
Min niece har lige købt et brugt HP Photosmart C200
eller lign.Der sidder et 8 mb.CF-kort i kameraet,men hvor store kort kan
kameraet håndtere ?
Manualen henviser bare til "photosmart`s" hjemmeside,der er ikke meget hjælp
at hente.

--
Hugotit
hugotit@hotmail.com

Fra : Keld Petersen

Dato : 01-08-01 08:19

Hej.

Jeg har et HP Photosmart C500 kamera, og det kører FINT med PQI's 128Mb
CF-kort. De kører helt uden problemer, og er billige via www.edbpriser.dk -
men om det virker i et c200 kamera kan jeg naturligvis ikke love.

Fra : Henning Petersen

Dato : 02-08-01 22:41

On Wed, 1 Aug 2001 09:19:08 +0200, "Keld Petersen"
<remove.this.to.email.kingkeld@person.dk> wrote:

> [...]
> CF-kort. De kører helt uden problemer, og er billige via www.edbpriser.dk -
> men om det virker i et c200 kamera kan jeg naturligvis ikke love.

Jeg fandt engang en side med oversigter over hvilke CF-størrelser
mange forskellige kameraer kunne bruge.

HP C200 (som jeg selv har) havde ikke nogen begrænsning, sålænge det
var af den korekte type (CF-1 eller CF-2 - kun det ene kan rent
fysisk komme i kameraet).
Jeg bruger selv både et 16 og et 32 Mb kort uden problemer.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ E-mail: mailto:henning.petersen@hpc.dk
Skoletoften 9, Blans Work: http://www.hpc.dk
DK - 6400 Soenderborg Hobby: http://www.dds.dk

Fra : Hugotit

Dato : 03-08-01 02:30

Jeg siger TAK ,for de konstruktive svar.

--
Hugotit
hugotit@hotmail.com