MS Windows
briani 27239
Mappen Start
Fra : Jørgen

Dato : 20-08-09 16:49

I Windows XP var der en mappe der hed "start", hvor man kan lægge en
ikon ind i som så startede op Når Windows blev Startet

Findes der en tilsvarende mulighed i Vista

fra
Jørgen

Fra : Torben \(8381 Tilst\~

Dato : 20-08-09 17:05

"Jørgen" <frieri@os.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>ind i som så startede op Når Windows blev Startet
>
> Findes der en tilsvarende mulighed i Vista

Jep

--
/Torben

Fra : dtext.news.tele.dk

Dato : 20-08-09 17:08

> [...]
>ind i som så startede op Når Windows blev Startet
>
> Findes der en tilsvarende mulighed i Vista

Ja, højreklik på "Start" og gå ind i stifinder - som i XP.
Her finder du "Start" som undermappe i "Menuen Start".

Hans-Jørgen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-08-09 21:31

"dtext.news.tele.dk" <sindholt@paradis.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>
> Ja, højreklik på "Start" og gå ind i stifinder - som i XP.
> Her finder du "Start" som undermappe i "Menuen Start".

Den ligger også stort set samme sted som i xp, nemlig Alle programmer -
Start

Kurt

Fra : Jørgen

Dato : 21-08-09 08:16

Nu har jeg ledt og ledt uden at finde
den.

Så tusind tak for hjælpen

fra
Jørgen

Fra : Hans-Jørgen

Dato : 21-08-09 11:41

> Nu har jeg ledt og ledt uden at finde
> den.
>
> Så tusind tak for hjælpen
>
> --
> Mvh
> fra
> Jørgen

Det er da underligt med den mappe.
Hvis du højreklikker på startknappen - altså startknappen på skrivebordet -
såvel i XP som Vista, - dukker en menu op. Som andet punkt står "Stifinder".
Et normalt klik på dette punkt fører dig til Stifinder. Mappen "Menuen
Start" er markeret. Under denne mappe finder du mappen "Programmer" (Både i
XP og Vista) - klik på den om nødvendigt - voila, en række undermapper
dukker op deriblandt "Start".

Prøv igen.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Jørgen

Dato : 21-08-09 12:07

Hans-Jørgen skrev:

> [...]
> du mappen "Programmer" (Både i XP og Vista) - klik på den om nødvendigt
> - voila, en række undermapper dukker op deriblandt "Start".

Jeg har ikke udtryk mig klart nok

jeg havde ledt og ledt uden at finde, derfor skrev jeg til jer og så gik
det nemt,.

Den blev straks fundet så endnu engang tak for hjælpen

fra
Jørgen