MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke downloade Windows 7
Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 16-08-09 13:25

Hej

Jeg døjer lidt med at få hentet Windows 7 herfra:
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspx - nu har jeg
forsøgt to gange i Firefox og én gang i IE og hver gang "integrety check"
skal køres til sidst, så fejler overførslen.

Er der en anden måde at få fat i Windows 7 på? Og giver det overhovedet
mening at forsøge at installere det på en aldrende IBM T40 (1,5 GHz, 1,25GB
RAM)? Og hvor meget plads skal jeg regne med, når jeg opretter en ekstra
partition?

Søren

Fra : Peter Martinsen

Dato : 16-08-09 13:47

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
message news:4a87fa83$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> 1,25GB
> RAM)? Og hvor meget plads skal jeg regne med, når jeg opretter en ekstra

Hej Søren

Du får formentlig nogle hardware-problemer

Mvh Peter

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 16-08-09 14:33

Peter Martinsen wrote:
> Du får formentlig nogle hardware-problemer
>
> Mvh Peter

Forstået hvordan? Jeg kørte Windows Upgrade Advisor og den fortalte, at kun
mit trådløse netkort ikke var understøttet.

Søren

Fra : Edmund

Dato : 16-08-09 14:21

Søren Bøgh Nielsen skrev:
> [...]

> mening at forsøge at installere det på en aldrende IBM T40 (1,5 GHz, 1,25GB

Men om det går hurtigt nok, et nok individuelt.
Har det kørende på en hp dv5000 (1.46 GHz) 512MB ram

> Og hvor meget plads skal jeg regne med, når jeg opretter en ekstra
> partition?

Min bruger ca 10 GB, har et par småprogrammer + prøveversionen af
Microsoft Word

Mvh Edmund

Fra : Rado

Dato : 16-08-09 15:17

On Sun, 16 Aug 2009 14:24:39 +0200, "Søren Bøgh Nielsen"
> [...]

>skal køres til sidst, så fejler overførslen.
>
>Er der en anden måde at få fat i Windows 7 på?

Jeg kan lægge en kopi op du kan downloade - send en email hvis du er
interesseret (fjern FJERN i emailadressen). Husk at skrive om det skal
være 32 eller 64 bit.

--
Rado

All the answers are already within us. It's finding the corresponding
questions that's so darned difficult. - Swami Beyondananda

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 18-08-09 17:22

Rado wrote:
> Jeg kan lægge en kopi op du kan downloade - send en email hvis du er
> interesseret (fjern FJERN i emailadressen). Husk at skrive om det skal
> være 32 eller 64 bit.

Tak for tilbudet, men jeg fik den langt om længe hentet ned i IE. Men tak
for tilbudet :)

Søren