MS Windows
briani 27239
[Windows 7] Serial ATA Controller
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-08-09 20:37

Den eneste driver jeg mangler til Windows 7 Ultimate x64 RTM er
tilsyneladende til en Serial ATA Controller ifølge Device Manager.

Bundkortet er et Intel D975XBX2 og jeg har hentet og installeret
driverne til bundkortet fra:
<http://downloadcenter.intel.com/download.aspx?url=/17704/eng/INF_allOS_9.1.1.1015_PV.exe&DwnldId=17704&ProductID=2578&lang=eng>
- men lige meget hjælper det.

Systemet kører sådan set fint nok. Det irriterer mig bare med det
udråbstegn, så har I en idé om, hvordan jeg får den driver ind?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-08-09 19:54

Thomas G. Madsen skrev:

> Den eneste driver jeg mangler til Windows 7 Ultimate x64 RTM er
> tilsyneladende til en Serial ATA Controller ifølge Device Manager.

Det viste sig at være en Marvell RAID-controller, jeg manglede at
installere driveren til.

--
Hilsen
Madsen