Dumt spørgsmål....
Fra : Codeman

Dato : 31-07-01 21:43

Hvis man har en side hvor menuen er lavet i flash, og i øjeblikket bare
linker rundt på forskellige normale html sider alle med samme menu ....
Kan man lave det sådan at man på en side har flash menuen som så
kontrollerer en anden flash animation hvor indholdet skiftes ud efter hvad
knap man trykker på ?

For at simplificere lidt kan en flash animation styre en anden ???

Swoop

Fra : Michael Peo

Dato : 31-07-01 23:27

I samme frame/html - JA!
I forskellige frames - JA!, men fuck hvor er det besværligt i IE, næsten
umuligt i Netscape, og umuligt på Mac's da det gøres med javascripts of
FS-commands.

De nærmere detaljer om dit prob / din ide ??

/peo
www.bandage.dk

Fra : Codeman

Dato : 01-08-01 12:46

ok... det er i samme frame.... jeg vil helst undgå at have frames på min
siden nemlig...... så jeg har en side hvor der er en tabel... og et felt
udfyldes af min flash menu... og en anden af mit "main" window (hvor
indholdet skal skiftes)
Hvordan får jeg så main window til at skife på f.eks. tidslinien når man
clicker på menuen ????

Swoop

Fra : Michael Peo

Dato : 03-08-01 01:19

Dit "main vindue" - en anden celle i tabellen?
Er indholdet af dit main vindue alm. html eller flash?