Fuglesang uden KODA
Fra : ronny

Dato : 31-07-01 22:46

Hej alle :)

Min kære gamle moder leder med lys og lygte efter et sted hvor man kan finde
fuglesang til et yogabånd, uden der er KODA afgift på eller nogen anden form
for ophavsret. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at hjælpe min
moder ??

Venlig hilsen
Ronny

Fra : Z

Dato : 31-07-01 23:12

Er der andre end "The Birds" og "Erik Grip" der er tilmeldt Koda?

Fra : Look

Dato : 01-08-01 13:12

"Z" <diggler_6@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der andre end "The Birds" og "Erik Grip" der er tilmeldt Koda?

Eagles er sikkert også

Fra : Anne

Dato : 01-08-01 13:51

Nej hvor er I stride ved den unge mand...
Desværre kan jeg heller ikke hjælpe dig, men hvorfor skal det være uden koda
afgift? Det er jo en løn til de mennesker der har lavet musikken eller
produceret fuglesangen...

Fra : Radio Diablo

Dato : 01-08-01 19:32

Tja... en løsning kunne jo være at fremskaffe en MD recorder + en mic, drøne
ud i den grønne skov og optage moder jord mens hun snorker= fuglesang.
Det er gratis, du får lidt frisk luft, og det er garanteret fri for KODA
afgift. Men hvis jeg skulle dyrke 1½ times yoga til fuglesang ville jeg nok
få pip i låget, såøh...

Mvh

Peter K
Anne <prinsesseanne[REMOVE]@(THIS)hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9k8u12$len$1@sunsite.dk...

Fra : Esben I.

Dato : 01-08-01 23:29

ronny's
kære gamle moder leder med lys og lygte efter et sted hvor man kan finde
> fuglesang til et yogabånd,

ude på landet er der op til flere fugle, og nogen af dem synger helt gratis

mvh
Esben I.

Fra : Alex Bach Andersen

Dato : 06-08-01 05:57

In message <01c11ad9$85869660$34952fc3@486-133>
date 2 Aug, wrote a daemon named Esben I.:

>ronny's
>kære gamle moder leder med lys og lygte efter et sted hvor man kan finde
>
>ude på landet er der op til flere fugle, og nogen af dem synger helt gratis

Så længe det varer forstås...

--
Alex Bach Andersen, freelance conductor UIN: 8285066
NodeSats/MusicTypesetting - Acorn RISC PC 600 - StrongARMed

Fra : Per Madsen

Dato : 02-08-01 02:13

in article 9k7899$3na$1@news.cybercity.dk, ronny at m11000@hotmail.com wrote
on 31/07/01 22:46:

> [...]
> for ophavsret. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at hjælpe min

Hej Ronny

Prøv at henvende dig til biologisk institut i enten Odense eller Århus. De
ligger helt sikkert inde med sådanne optagelser. Jeg ved, at i Odense har vi
det helt sikkert liggende.

.....og det er faktisk seriøst ment

Mvh.

Per

Fra : Nicolai Kragh-Hansen

Dato : 08-08-01 19:53

mail@radiodiablo.dk,Ny-Internet writes:
> [...]
>Det er gratis, du får lidt frisk luft, og det er garanteret fri for KODA
>afgift. Men hvis jeg skulle dyrke 1½ times yoga til fuglesang ville jeg

Tilgengæld har man jo så betalt afgift for MD mediet... så Auqa får penge
for din fuglesang...

MVH
Nicolai Kragh-Hansen