2601 firmware update successfull
Fra : DreamWave

Dato : 31-07-01 22:40

Jeg ville prøve at updaterer firmware min Speedstream 2601 router efter som
jeg syntes at den ikke kørte ret godt. Jeg fandt upgrade util.og en firmware
jeg troede der virkede. Det gjore den bare IKKE !!! Jeg fik sådan set
ødelagt min router, den var totalt ubrugelig.
Efter meget sved på panden og lange nætter lykkedes det mig at finde en
firmware der virkede. Og nu er min router oppe at køre igen.
Dette inlæg er til andre der vil updaterer Firmware i Speedstream 2601
routeren.

Jeg fralægger mig ethvert ansvar for skader på router og andet udstyr

Jeg har updateret min firmware til Speedstream 2601 routeren fra TDC til
Version 7.0 Release 2.8.

Jeg brugte et upgrade util fra efficent (der har lavet routeren)
og så fandt jeg med lidt held den .bin fil der updater routeren til Version
7.0 Release 2.8

Upgrade util.
http://www.mmoeller.dk/dreamwave/files/upgrade.zip

Firmware 7028 (Version 7.0 Release 2.8)
http://www.mmoeller.dk/dreamwave/files/acupb8.bin

download begge filer, installer upgrade util. og kør det, så skulle det
helst finde din router når du trykker på den knap med pilene (rød og gul)
Når prog har fundet routeren trykker du på Knappen "Files" og henter
"acupb8.bin" filen. Så kommer der en masse info op omkring den fil, tryk
"OK" og så på "Upgrade" Så skulle den helst updaterer firmware på din router
til Version 7.0 Release 2.8

PS. jeg var nødt til at sætte de 2 jumperer på routeren i pos. ON ellers
kunne jeg ikke updatere den.

Hvis nogen har spørgsmål eller ander er I velkommen til at spørge mig, enter
her eller på mail eller ICQ

Håber det kan hjælpe nogen

Simon Christensen
dreamwave@kombi.dk
ICQ 37186427

Fra : Brian S Jensen

Dato : 01-08-01 06:27

Hej

Har du oplevet nogle forbedringer efter opdateringen ?

Mvh.
Jensn

Fra : DreamWave

Dato : 01-08-01 18:10

Brian S Jensen skrev

> Har du oplevet nogle forbedringer efter opdateringen ?

Nope, jeg har ikke kunnet mærke nogen forskel. Men jeg har læst positive
resultater på newsgroupe : tele.internet.adsl

Mvh Simon

Fra : Bammer

Dato : 03-08-01 08:28

Jeg kan kun anbefale den form for update, jeg undrer mig
over hvorfor at tdc ikke har det stykke software og tilhørende
bin fil liggende til download så undgår de alle de ombytninger
af router for det virker perfekt

Hilsen Bammer.