MS Windows
briani 27239
Hvor ligger filen med Totalcommander FTP i~
Fra : Preben

Dato : 05-08-09 07:41

hej
Jeg vil gerne flytte mine FTP indstillinger over på en ny PC, men
indstillingerne ligger ikke i mappen C:\totalcmd,
så hvor skal jeg lede?
mvh
Preben

Fra : Frank Andersen

Dato : 05-08-09 08:19

On Wed, 5 Aug 2009 08:41:02 +0200, "Preben"
<ingenmail@***intetdomæne.overhovedet> wrote:

> [...]
>Jeg vil gerne flytte mine FTP indstillinger over på en ny PC, men
>indstillingerne ligger ikke i mappen C:\totalcmd,

Kig i C:\Windows

Der ligger 2 filer,
wincmd.ini hvor din opsætning er beskrevet og
wcx_ftp.ini hvor FTP opsætningen står.

mvh. Frank

--

Erstat '.inv' med '.dk'
Replace '.inv' with '.dk'

Fra : Hardy Laursen

Dato : 05-08-09 08:23

Hej Preben !

Ligger i Windows bibliotek ( wcx_ftp.ini - Opsætning af Totalcommander -
wincmd.ini ).

Med venlig hilsen
Hardy Laursen
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fra : Preben

Dato : 05-08-09 12:51

"Hardy Laursen" <Hardy@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Preben !
>
> Ligger i Windows bibliotek ( wcx_ftp.ini - Opsætning af Totalcommander -
> wincmd.ini ).
>
> Med venlig hilsen
> Hardy Laursen
> -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak skal i have, jeg har fundet den
Så nu er det lettere at flytte over..
den med relocate skal jeg lige lede efter..

mvh
Preben

Fra : Nicolai

Dato : 05-08-09 11:34

> Jeg vil gerne flytte mine FTP indstillinger over på en ny PC, men
> indstillingerne ligger ikke i mappen C:\totalcmd,
> så hvor skal jeg lede?

C:\windows

MEN

Google IniRelocater - det er uundværligt til total commander ;)