Kravlepram
Fra : Gopher

Dato : 31-07-01 22:11

Jeg har overvejet at anskaffe mig en pram.
Jeg ved intet om sådanne så alle gode råd modtages.

Jens

Fra : John Reinau

Dato : 01-08-01 18:14

Vil du kravle eller ligge på træk ???
Hvis du ingen erfaring har med strandjagt vil jeg anbefale en skydebobbel
idet det ikke er så krævende som at kravle til ænderne, idet at kravlejagt
kræver en del viden om hvordan ænderne ter sig og det kan man jo lige så
godt ligge lige så stille og finde udaf medens man ligger på træk.

Besøg iøvrigt min hjemmeside.
www.danhunters.dk

Fra : Gopher

Dato : 02-08-01 14:53

Jeg er ude efter at starte med strandjagt, og trækjagt er nok at foretrække.
Jeg har spekuleret på om man ikke bare kan anskaffe et lille badekar af en
jolle, og så med et anker ligge på træk.
Jeg havde tænkt mig at gøre det på Isefjorden, og hvis der er nogle der har
erfaringer derfra vil jeg gerne høre dem.

Jens

Fra : Hammer

Dato : 07-08-01 21:48

hvis du hellere vil ligge på træk har jeg en bobbel til salg den er klar med
det hele også lokkeænder

Fra : John Reinau

Dato : 08-08-01 11:46

Hvad er prisen ??