MS Windows
briani 27239
Problem - Tilføj og fjern programmer
Fra : Peter

Dato : 30-07-09 09:27

Hej NG!

Jeg har et program som jeg ikke kan fjerne fra "Tilføj og fjern programmer"

Jeg har også forsøgt at reparere og installere "oveni" - Intet er lykkedes

Jeg fik bl.a. denne fejlmeddelelse: Tilføj og fjern programmer:
Denne programpakke kunne ikke åbnes. Kontroller, om programpakken eksisterer
og om du kan få adgang til den.

Er der en eller anden som har en løsning på mit problem? Hvordan for jeg
"ryddet op"?

hilsen
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-07-09 09:32

Peter skrev:

> Er der en eller anden som har en løsning på mit problem? Hvordan for
> jeg "ryddet op"?

Går ud fra du har XP eller nyere:

Kan du ikke bruge "Systemgendannelse"?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Peter

Dato : 30-07-09 09:49

> Går ud fra du har XP eller nyere:

Jeg har XP!

> Kan du ikke bruge "Systemgendannelse"?

Efter at ha' "rodet" lidt frem og tilbage forsvandt mine
gendannelsespunkter.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-07-09 10:10

Peter skrev:

> Jeg har et program som jeg ikke kan fjerne fra "Tilføj og fjern programmer"
>
> Er der en eller anden som har en løsning på mit problem? Hvordan for jeg
> "ryddet op"?

Du kunne starte nmed at fortælle, hvad det er for et
program. Måske nogen kender programmet og ved, om der kan
være specielle problemer med det.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Peter

Dato : 30-07-09 10:21

Problemet er at jeg havde noget bix med MS FrontPage. Oprindeligt var det en
version 2000, men er opgraderet til en version 2002. Det er denne version
jeg hverken 1) at reparere 2) at fjerne og 3) installere "oveni" - Intet er
lykkedes
I listen "tilføj og fjern programmer" står der stadig FP 2002.

Fra : Lyrik

Dato : 30-07-09 10:47

"Peter" <kontakt@morgenmusikken.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> eksisterer
> og om du kan få adgang til den.
>
> Er der en eller anden som har en løsning på mit problem? Hvordan for jeg
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Hej Peter!
Prøv at hente CCLEANER som er gratis:
http://www.ccleaner.com/
Under knappen "værktøj" med billede af en "skruenøgle" i venstre side kommer
du frem til "Afinstaller programmer"

I den forbindelse kan du køre de andre funktioner den har under "register"
kan den rense for fejl i registreringsdatabasen og under værktøj kan du også
regulere hvilke programmer der skal have lov til at starte op sammen med
maskinen.

Godt og gratis og effektivt. Mon ikke den kan fjerne det genstridige
program?

Hilsen
Jens

Fra : Peter

Dato : 30-07-09 11:08

Hej Jens!

Ccleaner kan heller ikke fjerne FrontPage 2002. Programmet kommer med denne
fejlmeddelelse:

Fra : Knud Erik

Dato : 30-07-09 11:23

"Peter" <kontakt@morgenmusikken.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> denne fejlmeddelelse:
> Denne programpakke kunne ikke åbnes. Kontroller, om programpakken

Kom lige til at sende direkte til dig - sorry

Hej
Jeg har før haft held med at bruge "jv16 PowerTools" til at
fjerne rester i "Tilføj og fjern programmer"
Den er gratis i 30 dage.
http://www.macecraft.com/

Knud Erik

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-07-09 11:38

Peter skrev:

> Hej Jens!
>
> Ccleaner kan heller ikke fjerne FrontPage 2002.

Jeg er nogen gange gået ind under "C" og dernæst "Programmer" og har fjernet
genstridige programmer og programrester dér.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Peter

Dato : 30-07-09 14:21

> [...]
> Intet er lykkedes
> I listen "tilføj og fjern programmer" står der stadig FP 2002.

Frontpage skal så vidt jeg husker fjernes med - Frontpage.
Smid skiven i igen, så burde du få 3 muligheder - reinstallation - reparer -
uninstall.

PeterB

Fra : Rado

Dato : 30-07-09 16:45

On Thu, 30 Jul 2009 15:20:44 +0200, "Peter" <doc_069X@hotmail.com>
wrote:

>Frontpage skal så vidt jeg husker fjernes med - Frontpage.
>Smid skiven i igen, så burde du få 3 muligheder - reinstallation - reparer -
>uninstall.

Med ondt skal ondt fordrives...

--
Rado

Fra : Fly Christensen

Dato : 30-07-09 18:52

On Thu, 30 Jul 2009 11:20:40 +0200, "Peter" <kontakt@morgenmusikken.dk>
wrote:

> [...]
>og om du kan få adgang til den.
>
>Er der en eller anden som har en løsning på mit problem? Hvordan for jeg

Find "Windows Install Clean Up". Det fik jeg i min tråd om "Windows
Installer". Den fjernede Java for mig selvom, at alle andre programmer
ikke kunne.

Fly

Fra : Jakob

Dato : 30-07-09 21:44

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;290301

--
/Jakob

Fra : Kim

Dato : 31-07-09 19:17

> [...]
> eksisterer
> og om du kan få adgang til den.
>
> Er der en eller anden som har en løsning på mit problem? Hvordan for jeg

http://www.revouninstaller.com/

http://www.brothersoft.com/windows-installer-cleanup-utility-download-71773.html

http://www.computerhope.com/issues/ch000568.htm

ellers the hard way med Dr. Delete og oprydning bag efter :)