MS Windows
briani 27239
win7
Fra : jan

Dato : 27-07-09 21:59

Hej ng

Jeg har installeret den ver af win7 som man kan have 1 år
tror den hedder 7100.
Den har også kørt godt, men en aften forsvant nettet
til at begynde med troede jeg at nu var bundkortet røget
men det var ikke den, for når jeg køretr en backup af xp ind
eller ubuntu så er der ikke noget problem.
Jeg har prøvet at kontakte ruteren, det kan den godt, men ud til nette
vil den ikke.

det må jo næsten være i win7 der er noget.

er der nogen steder i win7 som jeg måske kunne se efter. ?

jeg ved godt det ikke er særlig godt beskrevet, men det er bare hvis der
lige skulle være en som genkender noget.

med venlig hilsen

jan

Fra : Lyrik

Dato : 29-07-09 13:00

"jan" <garsdal@it.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> vil den ikke.
>
> det må jo næsten være i win7 der er noget.
Jeg har lavet 3 installationer af Windows 7 uden problemer endda 2 på
Mac-computere der slet ikke er gearet til den endnu. Ingen af maskinerne har
haft nogen somhelst problemer.

Skulle det være du har installeret 64 bit-versionen og at den mangler en 64
bit Windowsdriver til dit netkort? I så fald så installer 32 bit versionen.
Jeg havde 64 bit versionen på min HP Pavillion og den havde ingen problemer.
32 bit versionerne havde heller ingen problemer!

MvH
Jens