Nogle ungmuslimer kom ind i min have for ~
Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-09 21:35

Nogle ungmuslimer kom ind i min have for at låne kuglepen til at skrive
svar på mine plankeværks-indlæg
De fik hvad de bad om, og siden var følgende at læse "Du stinker" Begå
selvmord dit stinkende bæst - fede kraftidiotiske mongol" Fede mongol - din
mor er luder - dø dit svin addd. "Dø diot svin. Fede ko. Din mor er
luder. "Du stinker af din mors fisse din fede urinsluger."
SVAR: Sådan er Islam. Koranens blomstersprog har nul-logik, som de hyklende
ungmuslimer ikke er helt på højde med. Optagethed af en evt. 63-årig
lugtafsmitning ved en fødsel, hvor moderen for længst er død - kan nogen
forklare den trend? I øvrigt ville jeg være stolt hvis min mor havde været
glædespige og dermed haft et mere afvekslende og mindre forpint og kedeligt
liv end hvad hun havde.
Efter snak med de unge magre 12-14 gebrokkendt-talende 12-14-årige troede
jeg de havde brug for sproglig hjælp, og det tilbød jeg - men ikke en
eneste stavefejl havde de..
Gad vide hvordan jeg har irriteret dem så vildt..