Pirattaxa
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 21-06-09 19:03

Det danske politikorps afdeling i Aalborg har i gennem en længere årrække
kørt pirattaxa.
Her forrige søndag kørte to vagthavende betjente i deres patruljevogn de to
yngre kvinder hjem, fra den berygtet Jomfru Annegade hvor de pikkede de to
kvinder op, til den enes bopæl, hvor de tilbød sex, hvor kvinderne fik dem
afvist .
Det var ikke nok for den ene af betjentene der mødte op efter hans endte
vagt, hvor kvinderne fik ham afvist endnu en gang, hvor han forlod
ejendommen under store eder og forbandelser.
De to betjente har nok aldrig haft forståelsen for at det gratis kusse og
andre goder hørte op.
Nu kommer regnskabets time til de to idioter. De har nok meget være ting på
samvittigheden.

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-09 20:07

On Sun, 21 Jun 2009 20:03:03 +0200, Kurt H. Nedergaard wrote:

> [...]
> andre goder hørte op.
> Nu kommer regnskabets time til de to idioter. De har nok meget være ting på

Hvad er problemet.

En betjent kom (af ukendte årsager) i kontakt med et par piger, som han
efterfølgende besøgte. De delte et par øl, hvorefter han håbede på at få
noget fisse. Det blev afvist, hvilket han forstod og gik sin vej.

Kort fortalt: Han fik afslag på fisse og gik sin vej. Det sker da mange
gange hver eneste dag i Danmark.

Og så skal du lige digte en konspirationsteori med "De har nok meget være
ting på samvittigheden.".

Fra : Kim2000

Dato : 21-06-09 20:22

"S.A.Thomsen" <"s_a_thomsen(snabel)yahoo(prik)com"> skrev i en meddelelse

> [...]
> gange hver eneste dag i Danmark.
>
> Og så skal du lige digte en konspirationsteori med "De har nok meget være

Sådan som jeg forstod det, så bankede pigerne på en patruljebil og spurgte
om de ikke gav et lift hjem, det gjorde de, en af betjentene lagde an på
tøserne, hvilket er upassende (i uniform), at han så åbenbart har opsøgt dem
igen fik jeg ikke fat i (jeg støvsugede imens), men det skal han
selvfølgelig ikke (opsøge hende på privatadressen). Mon ikke deres chef
fortæller dem det i morgen og så går livet (forhåbentlig) videre.

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-09 20:42

On Sun, 21 Jun 2009 21:22:17 +0200, Kim2000 wrote:

> Sådan som jeg forstod det, så bankede pigerne på en patruljebil og spurgte
> om de ikke gav et lift hjem, det gjorde de, en af betjentene lagde an på
> tøserne, hvilket er upassende (i uniform),

Det kan du selvfølgelig have ret i.

>at han så åbenbart har opsøgt dem
> igen fik jeg ikke fat i (jeg støvsugede imens), men det skal han
> selvfølgelig ikke (opsøge hende på privatadressen).

Mon ikke de inviterede ham, siden de gav øl efter fyraften.?

>Mon ikke deres chef
> fortæller dem det i morgen og så går livet (forhåbentlig) videre.

Jo, de får nok en venlig henstilling og så er den potte ude.

Historien er i hvert fald ikke værd at spilde TV-tid (og en TTV-side) på.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 21-06-09 21:35

> [...]
>
> Jo, de får nok en venlig henstilling og så er den potte ude.
>
> Historien er i hvert fald ikke værd at spilde TV-tid (og en TTV-side) på.

Politibetjente på arbejde skal ikke drive pirattaxa virksomhed, hvor
betaling er fisse på kunden.

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-09 21:58

On Sun, 21 Jun 2009 22:34:38 +0200, Kurt H. Nedergaard wrote:

> Politibetjente på arbejde skal ikke drive pirattaxa virksomhed, hvor
> betaling er fisse på kunden.

Hvilket jo heller ikke var tilfældet.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 22-06-09 09:07

> Hvilket jo heller ikke var tilfældet.

Var det ikke: Hvad fanden var det så.

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-09 15:41

On Mon, 22 Jun 2009 10:06:57 +0200, Kurt H. Nedergaard wrote:

> Var det ikke: Hvad fanden var det så.

Han fik da ikke noget fisse.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 22-06-09 17:54

"S A Thomsen" <"s_a_thomsen(snabel)yahoo(dot)com"> skrev i en meddelelse

> Han fik da ikke noget fisse.

Nej hans pik var ikke så stiv som han havde lovet, for den kunne ikke gennem
bryde dørbeklædningen.

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-09 18:16

On Mon, 22 Jun 2009 18:54:06 +0200, Kurt H. Nedergaard wrote:

> Nej hans pik var ikke så stiv som han havde lovet, for den kunne ikke gennem
> bryde dørbeklædningen.

Skær lige lidt ned på dit spiritusforbrug.

Fra : Kim2000

Dato : 21-06-09 22:38

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "S.A.Thomsen" <"s_a_thomsen(snabel)yahoo(prik)com"> skrev i en meddelelse

> Politibetjente på arbejde skal ikke drive pirattaxa virksomhed, hvor

Hvis det du er fornærmet over er at betjentene gav dem et lift hjem, så kan
jeg ikke sige andet end .....vorherrebevares....

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 22-06-09 09:13

> "Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det du er fornærmet over er at betjentene gav dem et lift hjem, så
> kan jeg ikke sige andet end .....vorherrebevares....

Du kan sige vorherrebevares fra nu af og til juleaften 2050. Politibetjente
har ikke venlighed i kroppen, det de lavede over for de to kvinder var med
store undertoner.

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-09 15:42

On Mon, 22 Jun 2009 10:12:58 +0200, Kurt H. Nedergaard wrote:

> Du kan sige vorherrebevares fra nu af og til juleaften 2050. Politibetjente
> har ikke venlighed i kroppen, det de lavede over for de to kvinder var med
> store undertoner.

Og betjenten fik en bajer og en bar røv at trutte i, så hvad er problemet.?

Fra : Kim2000

Dato : 22-06-09 17:01

> [...]
>>
> Du kan sige vorherrebevares fra nu af og til juleaften 2050.
> Politibetjente har ikke venlighed i kroppen, det de lavede over for de to

Min kone og jeg fik da for 6-7 år siden en tur hjem på en sløv aften. Jeg
har generelt kun gode erfaringer med politibetjente når man møder dem. Det
er jo desværre sjældent efterhånden.....

Fra : Thomas M

Dato : 22-06-09 08:43

Kim2000 wrote:

> [...]
> imens), men det skal han selvfølgelig ikke (opsøge hende på
> privatadressen). Mon ikke deres chef fortæller dem det i morgen og så

Vil det sige, at vi ikke vil høre dig råbe og skrige herinde, hvis din
datter på et tidspunkt bliver bollet hårdt i røven, af en politi betjent på
arbejde, i mens hun sidder i betjentens patruljevogn fordi hun er fuld /
kommet til skade i byen / whatever-et-eller-andet?

Supert!

--
/ Thomas

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 22-06-09 09:17

"Thomas M" <its@secret> skrev i en meddelelse

> [...]
> på arbejde, i mens hun sidder i betjentens patruljevogn fordi hun er fuld
> / kommet til skade i byen / whatever-et-eller-andet?

Det er lige nøjagtig det Kim2000 mener, han ser frem til med stor glæde at
det er muhamedanere der er politibetjente, og de er blevet vist vejen af
deres danske kollegaer.