Højre venstre, et to, hjernehalvdele falde~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-06-09 21:57

Højre venstre, et to, hjernehalvdele falder ud, og viden er nul
At man kan fylde komputere og tidsskrift-artikel med data om hvordan
sindets funktioner aftager, når blodprop sker hist og pist, til højre og
til venstre, er ikke det samme som, at patienter nu gavnes af sikre
sammenhænge. Når en lille tilstoppet åre undertiden er total-invaliderende
mens kradsbørstige soldater opfører sig næsten uændret efter, at halvdelen
af hjernen er sprængt væk af en granat, så viser det, at udfordringen er
bare FOR SVÆR, nervevæv er mysterium..
Vi kan fable om analogi mellem langtidshukommelse og harddisk på en
komputer, men vedr indsigt der kan vejlede om rette medicin eller kirurgi,
er vi på bar bund, nu som før.
Elektroencafalografi og de mere avancerede skaninger, kan give anledning
til imponerende underafdelinger af visse diagnoser, men at omsætte det til
terapeutisk gavn synes ikke lige om hjørnet.
Proteser kan sættes i forbindelse med grove nervebundter og det er
løfterigt, selvom vi famler i blinde og ikke ved hvorfor det ofte virker,
og ofte ikke virker.
At gøre blinde seende med video-teknik er fortsat utopi.
Som stammer har jeg fulgt med i teorier om kejthåndethed, og det er
pinligt som moden skifter mht forklaringer - næsten så pinligt som
forvirringen om global opvarmning og global nedkøling, CO2 og O3

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-06-09 23:40

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> sindets funktioner aftager, når blodprop sker hist og pist, til højre
> og til venstre, er ikke det samme som, at patienter nu gavnes af sikre

Nøh, der vil nok gå nogen tid før man får tilfredsstillende reservedele til
hjernen.

> At gøre blinde seende med video-teknik er fortsat utopi.

Nja, de kan træne sig op til at bruge ekko fra kliklyde ligesom flagermus.

> Som stammer har jeg fulgt med i teorier om kejthåndethed, og det er
> pinligt som moden skifter mht forklaringer - næsten så pinligt som
> forvirringen om global opvarmning og global nedkøling, CO2 og O3

Jeg tror din mors klumphånd kan spille ind, hvis ikke der også er værre ting
i dine første år.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-09 03:16

> [...]
> sammenhænge.

Nøh, der vil nok gå nogen tid før man får tilfredsstillende reservedele til

BW: Reservedele - aldrig
Men hvis man havde den indsigt, man praler af, ville hjernekirurgi være
andet end svulstfjernelse og det hvide snit.
Man kan præcist ramme bestemt væv.
Men vævs dele samvirker synergistisk, holistisk, hologrammatisk - vi er på
niveau med Heraklit der sagde ALT FLYDER

> At gøre blinde seende med video-teknik er fortsat utopi.

Nja, de kan træne sig op til at bruge ekko fra kliklyde ligesom flagermus.

BW: Det er vist ikke en velafprøvet rutine. De er gode til at love om
hvad forekommer muligt udfra forsøg og må være "lige om hjørnet" og vi
er som Shakespears elsker der ved at elskerinden lyver MEN VI VIL TRO

> [...]
> forvirringen om global opvarmning og global nedkøling, CO2 og O3

Jeg tror din mors klumphånd kan spille ind, hvis ikke der også er værre ting

BW: Klumphånden og at mors bryster var lidt mindre end hendes søsters,
betyder at søsterens 3 børn har hver sin strandvejvilla og mine
søskende og jeg er fattigrøve

Fra : mr

Dato : 21-06-09 22:15

> BW: Klumphånden og at mors bryster var lidt mindre end hendes søsters,
> betyder at søsterens 3 børn har hver sin strandvejvilla og mine
> søskende og jeg er fattigrøve

du praler ellers af din rigdom gamle fjols.
Din elendighed skyldes ikke din mor. Den skyldes din dovenskab og jævne
uduelighed. Havde du mandet dig op og levet et aktivt livt i stedet for at
æde løs af dårlig mad og leve i et uværdigt svineri - tjae så kunne du måske
få mere respekt end ynk.
Gamle ligegyldige fjols.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-09 01:30

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

Havde du mandet dig op og levet et aktivt livt i stedet for at
> æde løs af dårlig mad og leve i et uværdigt svineri - tjae så kunne du
> måske få mere respekt end ynk.

Den tanke at opnå din respekt, er det mest skræmmende jeg kan forestille
mig.;-(

Hvis jeg ikke var fattigrøv ville jeg ikke være spor lykkeligere. JEg har
aldrig i mit liv manglet penge undtagen da flygtningehjælpen var lige ved at
købe øverste del af mit hus. Så valgtte jeg at bo 3 år i min kælder og
udleje stuelejligheden, så jeg kunne købe 1salen selv.
Det var en interessant uedfordring at lege stenaldermand i en kælder med
snegle og uden toilet. Det satte meget godt igang og gav mere forståelse af
livet end mine 5 år på Cirkus Uni, som gjode mig gymnasielærer..

Måske materialisme giver dig indhoold i livet.

Jeg finder livet for kort til at pukle for at øge omsætningen i et land,
hvor beskatning forringer livskvaliteten.

Betaler du din skat med glæde?
Hvis du fordobler din indtjening og dermed mere end fordobler din
finansiering af muslim-importen, er du så glad?