Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
foto fra DM i vandski
Fra : Morten og Lisa

Dato : 31-07-01 20:39

der ligger nogle foto fra DM i dk.binaer kritik er meget velkommen
MVH
Morten Vinther

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 31-07-01 20:53

Jeg kan altså ikke finde dem
mvh
Lasse

Fra : Morten og Lisa

Dato : 31-07-01 21:41

det var en fejl de skulle være der nu
MVH
Morten V

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 31-07-01 23:56

Fede action-billeder, hvordan er de fotograferet og med hvad ??

Mvh Jan

Fra : Morten og Lisa

Dato : 01-08-01 05:17

de er taget ved vallensbæk i forige week end
med en nikon f90 og 400 mm tele på stativ.
MVH
Morten Vinther

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 01-08-01 06:54

Hej Morten
Umiddelbart ser de rigtig gode ud , men kunne du ikke sende dem i en lidt
større størrelse , det er svært at give kritik, når de er så små. Jeg var
også derhenne og tage billeder , det er ikke så let , det går hurtigt .

Fra : Morten og Lisa

Dato : 01-08-01 21:25

de er nu opdateret i en højre oplysning men det tager en hel krig at hente
dem ned
MVH
Morten V

Fra : Thomas Bach

Dato : 01-08-01 21:21

Morten og Lisa <mov@city.dk> wrote:

> de er nu opdateret i en højre oplysning men det tager en hel krig at hente
> [...]

Selvom jeg har lært at hente og se billederne i dk.binaer, synes jeg nu
stadigvæk det ville være rart hvis de lå på en hjemmeside istedet.

Thomas

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 01-08-01 21:46

Hej Morten
Jeg synes de er rigtig gode,man skal være hurtig på aftrækkerendet går
hurtigere end man umiddelbart tror, du har fået rigtig meget af det
sprøjtende vand med flot og man fornemmer action i billederne ,det er ret
pudsigt vi må have stået næsten lige ved siden af hinanden jeg har et
billede næsten mage til DM 10 (1) , jeg var deroppe om søndagen , jeg har
lagt det ind på dk.binaer under vandski ,der er ikke den store forskel.

Fra : Morten og Lisa

Dato : 02-08-01 05:22

du har ret i at man skal være hurtig og der går da også en del film til for
at få nogle gode billeder . jeg var også der om søndagen . Hvad har du brugt
af udstyr det ser ud son om du var lidt tætter på. desuden fylder dit
billed meget mindre end mit uden at være dårliger hvordan har du lagt det op
????

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 02-08-01 07:28

jeg brugte et Olympus 2100 z (digitalkamera) det har en zoom der svarer til
ca. 380 .Original billedet fylder ca. 5,5mb , jeg lægger det ind i Adobe og
arkiverer det til web , der kan du ændre størrelsen og samtidig se
forskellen på originalen og så kopien.Jeg sad lige ud for hoppet hvor sad du
?

Fra : Morten og Lisa

Dato : 02-08-01 14:36

Jeg gik lidt rundt først var jeg også ved hoppet men gik lidt rundt og endte
ca 20 m før tilskurepladserne
MVH
Morten V