MS Windows
briani 27239
Problemer med "svchost.exe"
Fra : Stampe

Dato : 23-06-09 07:38

Jeg har et par maskiner der kører XP Pro helt ny indstalleret. Problemet at
der kører ca. 7 processer med svchost.exe hvor den ene tager 99-100% af CPU
også selvom de får lov til at stå i timer uden at lave noget - Hvis jeg så
går ind i joblisten og slår procestræet ihjel - så kører maskinerne fint
indtil næste gange jeg genstarter maskinen - Hvad kan det været?

Mvh
Allan

Fra : Stampe

Dato : 23-06-09 07:43

"Stampe" <ask@ SLET ask-service.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg så går ind i joblisten og slår procestræet ihjel - så kører maskinerne
> fint indtil næste gange jeg genstarter maskinen - Hvad kan det været?

Det ser ud til at det har at gøre med windows update eller hur?

Mvh
Allan

Fra : Lars E. P.

Dato : 23-06-09 10:30

Tue, 23 Jun 2009 08:42:42 +0200, skrev "Stampe" <ask@ SLET
ask-service.dk> :

>"Stampe" <ask@ SLET ask-service.dk> skrev i meddelelsen

>Det ser ud til at det har at gøre med windows update eller hur?
>
>Mvh
>Allan

Prøv at hente Process Explorer, det kan måske fortælle dig hvad det
laver.

http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896653.aspx

Hilsen Lars