Ringetoner
Fra : Per Rønne

Dato : 22-06-09 14:28

Jeg forsøger i øjeblikket at få flere ringetoner ind på min iPhone.

Jeg har fået downloaded en bunke gratis ringetoner fra Apple Store, og
har fået dem synkroniset. Tror jeg da.

Under Bibliotek ligger ringetonerne i hvert fald, mens der under min
iPhone i mappen Ringetoner intet ligger.

Jeg har naturligvis i fanen Ringetoner markeret, at der skan
synkroniseres, men intet synes at ske, og når jeg forsøger at vælge en
ringetone på min iPhone dukker der da heller ingen nye op.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Terje Rydland

Dato : 22-06-09 14:32

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> synkroniseres, men intet synes at ske, og når jeg forsøger at vælge en
> ringetone på min iPhone dukker der da heller ingen nye op.

Du må vel også klikke på knappen "Synkroniser" nederst i høyre hjørne i
iTunes-vinduet?

Terje

Fra : Per Rønne

Dato : 22-06-09 14:47

Terje Rydland <terjery@idi.ntnu.no> wrote:

> Du må vel også klikke på knappen "Synkroniser" nederst i høyre hjørne i
> iTunes-vinduet?

Naturligvis, og alt andet synkroniseres som det skal.

Jeg kan i øvrigt ikke se noget om »ringetoner« andet end under
fanebladet »Ringetoner«.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Terje Rydland

Dato : 22-06-09 16:00

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Naturligvis, og alt andet synkroniseres som det skal.
>
> Jeg kan i øvrigt ikke se noget om »ringetoner« andet end under
> fanebladet »Ringetoner«.

Måtte jo spørre.

Terje

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-06-09 15:01

> [...]

> synkroniseres, men intet synes at ske, og når jeg forsøger at vælge en
> ringetone på min iPhone dukker der da heller ingen nye op.

Kan du se dem under "Ringetoner" i iTunes ?

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 22-06-09 15:40

> Kan du se dem under "Ringetoner" i iTunes ?

Jeg kan i iTunes se dem i Ringetoner under Bibliotek, men ikke under min
iPhone, og altså heller ikke på min iPhone.

Jeg kan i iTunes under min iPhone vælge fanebladet Ringetoner, og her se
dem, og markere dem til synkronisering. Men når jeg klikker på
Synkroniser sker der ganske vist en synkronisering, men tilsyneladende
ikke af Ringetoner, og de kommer ikke ind i den relevante mappe,
iPhone->Ringetoner, lige som jeg ej heller kan finde dem på min iPhone.
Kun de ringetoner der er præinstalleret, og som vel ligger i firmware.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 22-06-09 17:06

On 2009-06-22 15:27:48 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> [...]
> synkroniseres, men intet synes at ske, og når jeg forsøger at vælge en
> ringetone på min iPhone dukker der da heller ingen nye op.

Et måske dumt spørgsmål? Hvor lange er de, for jeg lavet en ringe tone
der tog 41 sec, og der skete det samme men under 40 sec virker det
fint!!!

Fra : Per Rønne

Dato : 22-06-09 18:26

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> Et måske dumt spørgsmål? Hvor lange er de, for jeg lavet en ringe tone
> der tog 41 sec, og der skete det samme men under 40 sec virker det
> fint!!!

Jeg downloadede op til 100 stykker, mellem 3 og 40 sekunder. Ingen
overflyttes til iPhone.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-06-09 18:29

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Jeg downloadede op til 100 stykker, mellem 3 og 40 sekunder. Ingen
> overflyttes til iPhone.

hvor hentede du dem ?

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 22-06-09 18:40

> hvor hentede du dem ?

iTunes Store. Jeg søgte på 'ringtones' og der dukkede fire op som man
kunne abonnere på gratis. Under podcasts.

I biblioteket går de ind under Ringtones, de dukker op i iPhone-enheden
under fanen Ringtones, men de synkroniseres altså ikke.

Jeg forsøger nu at gentage det, og finder nu nogle applikationer med
'ringtones'. De synkroniseres - men som applikationer. Der står endda
noget med 'game' på dem ;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 22-06-09 18:58

On 2009-06-22 19:40:22 +0200, per@RQNNE.invalid (Per Rønne) said:

> [...]
>
> Jeg forsøger nu at gentage det, og finder nu nogle applikationer med
> 'ringtones'. De synkroniseres - men som applikationer. Der står endda

Hej Per.

Jeg har nogle ringetoner der virker hos mig, hvis du sender mig en mail
på dyk (at) mil.dk så sender jeg dig en og så kan du se om det virker
for dig.

Hilsen Henrik

Fra : Per Rønne

Dato : 22-06-09 22:08

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> Jeg har nogle ringetoner der virker hos mig, hvis du sender mig en mail
> på dyk (at) mil.dk så sender jeg dig en og så kan du se om det virker
> for dig.

Du burde kunne nøjes med at svare på denne besked; der er sat en
Reply-To op der virker. Men nu sender jeg dig også en mail.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik

Dato : 23-06-09 13:15

> Du burde kunne nøjes med at svare på denne besked; der er sat en
> Reply-To op der virker. Men nu sender jeg dig også en mail.

Hej Per.

Ser først din mail nu, og tonerne ligger derhjemme så lige så snart jeg er
tilbage så dumper jeg dig en mail.

Hilsen Henrik

Fra : Per Rønne

Dato : 23-06-09 13:59

Henrik <fjern@mig.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Ser først din mail nu, og tonerne ligger derhjemme så lige så snart jeg er
> tilbage så dumper jeg dig en mail.

Tak .

Så må jeg se hvordan man overfører dem til iPhone.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 23-06-09 14:09

> Tak .

> Så må jeg se hvordan man overfører dem til iPhone.

Garageband er et /rigtigt/ godt bud, og muligvis(?) det eneste?

M.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 22-06-09 19:09

> [...]
>
> Jeg forsøger nu at gentage det, og finder nu nogle applikationer med
> 'ringtones'. De synkroniseres - men som applikationer. Der står endda

det virker fint her ....

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 22-06-09 22:08

> det virker fint her ....

Ja, der er jo altid risikoen for at der er noget galt i min installation
;-(.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk