Fra : Jesus-loves-you

Dato : 19-06-09 15:12

"Jesus-loves-you" wrote ...

News:dk.politik
News:no.kultur.folklore.ufo
Sent: Wednesday, June 17, 2009, CET 11:29, GMT 09:29
Subject: IAEA-chef: Iran vil have atomvåben
08892 news:4a376d67$0$90272$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/291f34b20f7680bb

[ ... ]
> Where is my vote, mister bæ-på-dåse afgudsdyrker ?

samt ...

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 19-06-09 16:10

"Jesus-loves-you" wrote ...

08924 news:4a3b9c8c$0$90276$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/bf82ec0c71fbd4a4

> [...]
[ ... ]
> Én gang løgner, altid løgner!
>
> Én gang svindler (også hvad angår stemmesedler), altid svindler!

Det er - for øvrigt - netop dérfor, at vi (i et demokrati) har nogle mekanismer,
som forhindrer valgfusk !

Last OUTPUT: 08925 news:4a3ba3fc$0$90276$14726298@news.sunsite.dk
http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ File-number: 8926

Fra : Isachsen

Dato : 20-06-09 19:40

Jesus-loves-you wrote:
> [...]
> [ ... ]

> Det er - for øvrigt - netop dérfor, at vi (i et demokrati) har nogle

Jasså? Hvor ofte har vi ikke hørt - efter at de demokratiske valg er
avsluttet - at "man" har "funnet" en sekk med bortkomne, uopptalte
stemmesedler, som - når det blir lagt til - endrer valgresultatet?

Isachsen