Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
problem med Canoscan FS 2710
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 31-07-01 20:00

Puha, ja sikke mange problemer jeg har i dag.

Når jeg scanner så er billedet mørkere i scanneprogrammet end i Photoshop.
Det skal jeg lige huske hver gang jeg scanner, at det rent faktisk bliver en
smule lysere i photoshop. Det er lidt irriterende. Kan man ikke kalibrere
Conocraft, så den viser det som i Photoshop?

Med venlig hilsen
Tim Lerche Sørensen

35mm@film.dk / ICQ#: 75303075
SNART: se mit galleri på www.35mmfilm.dk

Fra : A.H.

Dato : 01-08-01 09:07

Hejsa.

Jeg vil tro at hvis du klikker på alle resetknapperne i Canocraft under den
knap der hedder adjust, så skulle den vist være der. Men du kan jo ringe til
Canon hotline, der har jeg fået en god prof betjening før.
Har du også problemer med at dine scannet dias har støj/gryn over hele
billedet ?

FotoHils'
Anders

HomePage.: http://hjem.get2net.dk/soulprince/