Nu rabler det da fuldstændigt ......
Fra : Malene P

Dato : 17-06-09 09:24

..... for R og SF. Krav om asyl til deltagere i gnubbernes og bæskubbernes
paradeforestilling - World Outgames. Vorherre bevares -hvad med i stedet
for at foreslå dem at blive hjemme. http://jp.dk/indland/article1727150.ece

Malene P

Fra : P.N.

Dato : 17-06-09 09:56

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> paradeforestilling - World Outgames. Vorherre bevares -hvad med i stedet

Jamen nu har vi jo hørt hele Nazimusikken lige fra Pia K til Geert Wilders
hyle op om hvor forfærdeligt det er at Islamiske religiøse fundamentlister
stikker bøsser en lussing! og nu hvor der er en chance for nyt blod til
bøssebaren så er alle racistene ved at koge over i vrede, typisk.

Fra : hanzen

Dato : 17-06-09 11:05

"P.N." <op@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:h1ab42$7s4$1@aioe.org...

> [...]
> stikker bøsser en lussing! og nu hvor der er en chance for nyt blod til
> bøssebaren så er alle racistene ved at koge over i vrede, typisk.

Er du ved at koge over?

--
hilzen
hanzen

Fra : Malene P

Dato : 17-06-09 11:13

> [...]
> stikker bøsser en lussing! og nu hvor der er en chance for nyt blod til
> bøssebaren så er alle racistene ved at koge over i vrede, typisk.

Jeg er ligeglad med folks sexualitet så længe det ikke går ud over andre og
ellers holdes indefor privatlivet. Men hvis folk udstiller deres sexualitet
på ladet af lastbiler med strudsefjer i røven, gnavende med medmandehadere i
diverse medier eller som nu stiller op i tåbelige sportslege med pervers
baggrund, så kan jeg dæleme ikke se, at mit land skulle have nogen som helst
forpligtelse til at huse disse sygelige idioter.

Malene P