Genbo-børnene gavnes af onkel Pædo-Bo
Fra : Bo Warming

Dato : 16-06-09 02:37

Genbo-børnene gavnes af onkel Pædo-Bo
Børnehaven har fået ny leder fordi den gamle kvajede sig og løj om mig
til politiet. Hun kom uanmeldt ind i min have for at forsikre om godt
naboskab og at der ingen indvendinger var mod min solen mig på
fortovet ved deres legeplads. Og hun så at selv ved uanmeldt besøg i min
have var jeg tækkeligt påklædt.
Men hun har ikke sit bagland med sig. For at holde børnene væk fra mig,
løber pædagogerne efter børn, der nærmer sig mit hjørne og kommanderer
dem nær pædagogbordet -hvor der i år drikkes mindre kaffe og udføres ti
gange så mange pædagogiske lege, som de tidligere år. OG de går ture langt
oftere end før.
I den sidste måned har de ventet at sende børnene på legepladsen til kl
10 når der er sol i min have og jeg gør hjem.
Burde jeg holde op at bruge min gennem 30 år hævdvundne fortovsplads?
NEJ - jeg skaber gavnlig debat hos forældre og pædagoger,og på et
tidspunkt vil dee indse, at det er urimeligt at holde børnene inde pga
mig.
Men jeg er født irriterende, sku man tro. Men på en konstruktiv og gavnlig
måde, mener jeg. De må lære ikke at lyve og at indse, at
pædoforførelse gennem trådnet er umulig. Og utænkelig fra mig og de
har aldrig haft grund til at mistænke mig for onde hensigter.