Irans valg
Fra : Kim2000

Dato : 15-06-09 20:08

Ham jødehaderen og tosse alzhimer eller hvad fan han nu hedder vandt valget
med 65% af stemmerne, hans modstander fik cirka 50%..(DR Tvavisen)... Per
Stig Møller mener at der muligvis kan være manipuleret med resultatet. Tror
du virkelig det hr Møller

Fra : vvv

Dato : 15-06-09 20:44

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Tvavisen)... Per Stig Møller mener at der muligvis kan være manipuleret
> med resultatet. Tror du virkelig det hr Møller

Kunne man forstille sig at der er tale om en tale/skrivefejl fra DR's side?
Og at PSM kommenterede det rigtige resultat der er 66% til Amaxxxxxx og ca
32% til modstanderen, og at det så er det PSM mener er manipuleret, hvilket
han sikkert har ret i.
Selv Irans præster er ikke så tåbelige at de sender et resultat der ender på
over 100% ud.
Meget kan du sige om PSM, men han har det med at vide hvad han taler om, og
han har derfor helt sikkert kendt resultetet før DR fortæller ham det og
kommenterer udfra hvad han ved.

vv

Fra : N_B_DK

Dato : 15-06-09 21:05

"vvv" <?@?> wrote in message

> Selv Irans præster er ikke så tåbelige at de sender et resultat der
> ender på over 100% ud.

Hvorfor tror du dog ikke det?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : vvv

Dato : 15-06-09 21:30

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "vvv" <?@?> wrote in message

> Hvorfor tror du dog ikke det?

Hvad skulle de få ud af det, ud over at gøre sig selv til grin?

vv

Fra : N_B_DK

Dato : 15-06-09 21:35

"vvv" <?@?> wrote in message

> Hvad skulle de få ud af det, ud over at gøre sig selv til grin?

Det er samme slags folk, som der for nogle år siden udstedte en fatwa
over mickey mouse, så er linien ligesom lagt.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : vvv

Dato : 15-06-09 21:42

> "vvv" <?@?> wrote in message

> Det er samme slags folk, som der for nogle år siden udstedte en fatwa over
> mickey mouse, så er linien ligesom lagt.

Det har du ret i, men de har sikkert haft en målgruppe i den sag. Det er
lidt svært at se hvam der skal være målgruppen når man påstår et
valgresultat på over 100% - Hvilket de så heller ikke har gjort, enten har
Kim misforstået noget, eller også har DR, jeg hælder mod det første.

vv

Fra : *@ _

Dato : 16-06-09 08:56

On Mon, 15 Jun 2009 21:43:43 +0200, "vvv" <?@?> wrote:

> [...]
>han sikkert har ret i.
>Selv Irans præster er ikke så tåbelige at de sender et resultat der ender på

AFAIR

der skete "det samme" i Ukraine i sovjettiden,
man oplyste frejdigt antallet af afgivne stemmer,
men det kunne senere konstateres at var dette tal korrekt havde
valgdeltagelsen været på 103%

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-06-09 21:19

> [...]
> Tvavisen)... Per Stig Møller mener at der muligvis kan være
> manipuleret med resultatet. Tror du virkelig det hr Møller

Forstår du simpelt dansk? Underviser du i dansk? Måske du skulle lytte efter
endnu engang, hvad der er blevet sagt på alle kanaler hele dagen...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.