Meningsmåling: Wilders parti størst
Fra : Jesper

Dato : 14-06-09 22:48

I meningsmåling står Geert Wilders parti, PVV, nu til at blive størst.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4103140/___PVV_blijft_landelijk_groot
ste___.html?p=3,1

--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Henri Gath

Dato : 14-06-09 23:44

>I meningsmåling står Geert Wilders parti, PVV, nu til at blive størst.

Så er der håb for Europa endnu......dejligt!

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 15-06-09 10:14

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så er der håb for Europa endnu......dejligt!

Ja det er glædensdag.

Fra : Per Rønne

Dato : 15-06-09 14:28

> I meningsmåling står Geert Wilders parti, PVV, nu til at blive størst.
>
> http://www.telegraaf.nl/binnenland/4103140/___PVV_blijft_landelijk_groot
> ste___.html?p=3,1

Hvorfor ikke angive hvor mange procent de synes at stå til?

Tilsyneladende 31-32%, mod i dag 9%.

Hvis mit 'hollandske' ellers er godt nok ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 15-06-09 14:59

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Hvorfor ikke angive hvor mange procent de synes at stå til?
>
> Tilsyneladende 31-32%, mod i dag 9%.
>
> Hvis mit 'hollandske' ellers er godt nok ...

Tja...det kunne man godt ønske sig. Men hvis der er 100 sæder i det
hollandske andenkammer, så er jo ikke så svært at regne ud.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-06-09 15:29

> Tilsyneladende 31-32%, mod i dag 9%.
>
> Hvis mit 'hollandske' ellers er godt nok ...

Det er også det jeg læser ud af teksten.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.