Red madpakke-selvhjulpenheden
Fra : Bo Warming

Dato : 14-06-09 19:43

Red madpakke-selvhjulpenheden
Når vi ikke har haft anorexia i min familie, er det måske, fordi vi
selv smurte vor madpakker altså havde frihed og selvbestemmelse. Jeg mindes
ikke et skolefag, hvor jeg lærte så meget nyttigt, som jeg lærte af
beslutningerne om hvordan man gør klemmerne lækre uden at spilde penge
eller købe for meget forbudt chokoladepålæg. Mette Frederiksen(S) hader
sådant, og har fået plads til at gentage og gentage misinformation om,
at de dyre institutionskøkkener, som hun ønsker enhver lilleskole belastet
med, skaber " sundhed". Der har ikke været vitaminmangelsygdomme hos
danske skolebørn i mange årtier. Hun har ret i sine påstande igen-igen om,
at børn har godt at at lære madlavning, men det kræver ikke en
seminarieuddannet lærer - det klarer hjemmene fint selv.
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro.

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-06-09 21:10

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> af beslutningerne om hvordan man gør klemmerne lækre uden at spilde
> penge eller købe for meget forbudt chokoladepålæg. Mette Frederiksen(S)

Mette er beton-rød der hallucinerer at leve i 1800-tallet.
Hvordan kan en liberal regering dog vedtage den stalinistiske
tvangs-madpakke?

Når de røde sataner fremmaner afrikansk Røde Kors-børnejammer med hundeøjne
som tekopper, og derpå overfører disse sentimentale snøfte-ikoner til
fedmeplagede danske børneinstitutioner, - så er det desværre tegn på at der
er ganske få danske med fornuftspræget udsyn, og de andre partier må hoppe
med på vognen - for ellers er det en "tabersag"

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-06-09 21:36

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> de andre partier må hoppe med på vognen - for ellers er det en "tabersag"

Madpakker kan vist alle her blive enige om - de rager ikke sttaten. Men
kvindelige Politikenlæsere vil have ophøjet mad tin sundhedskunstt.

Min søn påstod at han kunne smage forskel mellem Carlsberg og Tuborg
pilsner
Men han tabe væddemålet og har hadet mig for afsløringen.
Men ærlighed varer længst.

To piger påstod at kunne lugte en knastør lort på mit plankeværk.
Fordomme skaber hallusinationer.
Men sådant giver debat der måske kan få folk til at sætte spørgsmålstegn
ved deres vanetænkning.
Dumtt at Geert Wilders hånede vor slatne Løkke.

Men er der noget dumt i følgende - hvad helt præcist ?

--------
Fra ble-tabubrud til muslim-tabubrud
Tryllekunstnere har som tabu ikke af afsløre tricket hvorved de bedrager
publikum til at tro at kunststykket er om magi.
Kvinder vogter tabu om godhed. Og om renhed.
Ord kan ikke såre - lugte kan heller ikke - livet bliver spændende, når
vi tør bryde tabuer.
Men alle har en løgn kørende overfor deres indre domstol om, at de er
bedre end andre mennesker, fordi moral er i top, og ritualer er i
top, fx om renhed.
Jeg ser behov for at samfundet holder op at foragte pislugt og
nøgenhed - at vi genovervejer tabuer og mander os op til ikke at se ned
på afvigere.
Videnskab er vejen frem. Drop fordomme om, hvad er ulækkert. Hvis noget
skaber sygdom, så bør det undgås.
Men urin er sterilt og skaber ikke sygdom. Selv når der vokser
bakterier i gæret urin, der stinker af ammoniak, så er der ingen
infektionsfare. Bakterierne er ikke patogene.
Nøgenhed gir association til sex, og sex afgør rang, men nøgenhed er
ufarlig - der er ikke voldtægt i nudist-lejre.
Kan vi bryde disse uvæsentlige tabuer , kan vi også bryde tabuet mod at
udvise muslimer. Godhedsindustrien lever højt på, at vi er slaver af
usaglige tabuer (og angst for at blive til grin) og den vil ikke
danskerne det godt. Pissoir-lugt afføder foragt. Pensionister presses til
at bruge bleer. Hvis vi indser ufarligheden, og tager afslappet på lugt,
nøgenhed og andet ligegyldigt, kan vi lade de inkontinente urinere, hvor
som helst, når som helst,og rengøre og hvis det ikke sker perfekt, så være
ligeglade. At præstere en sådan fornyelse, er en be4drift for nogle, og
kan forhåbentlig inspirere til også at droppe vanetænkning om, at vi har
ansvar for Brorson-kirke-flygtningenes børn. I øvrigt er alle de voksne
muslimer kirken kriminelle, har jeg hørt fra en læge, der kender en
landsdommer, der har dømt nogle af dem for narkosalg.

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-06-09 22:21

> [...]
> ned på afvigere.
> Videnskab er vejen frem. Drop fordomme om, hvad er ulækkert. Hvis

Ingeniøren og multikunstneren Leonardo da Vinci havde trænet sig op til at
bryde den biologiske naturlov om højre og venstre, så han kunne skravere
lige godt langs begge diagonaler. Men instinktet om at noget er ulækkert, er
en DNA-arvet mekanisme, der skal beskytte mod uhensigtsmæssigt foder, og
selvfølgelig er der en stor usikkerhedsmargin for den altædende Homo
sapiens, som nogle uværgeligt vil bruge til at føre sig frem som avantgarde
æstet.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 16-06-09 01:32

> [...]
> og selvfølgelig er der en stor usikkerhedsmargin for den altædende Homo
> sapiens, som nogle uværgeligt vil bruge til at føre sig frem som

Min hobby-forskning og skriveri derom handler ikke om opmærksomhed og at
være Rasmus Modsat.
Jeg ønsker at skabe debat om kulturskabt aversion mod pislugt.
Denne har en kerne af DNA-styret smagspreference for ammoniak er et
affaldsstof og giftigt i tusind gange større koncentrationer end dem der
opstår når urin stinker værst.
At bryde taber er altid gavnligt, og her er et del-mål at urininkontinente
pensionister - og babyer - i mindre grad påtvinges bleer, som er
tortur. Og er resultat af uvedkommendes rengøringsvanvid og hysteri

Du tvinger mig til at gentage mig selv:

Jeg er ikke ude på at "pisse på" de normale ved at hænge en knastør,
lugtløs lort op på mit plankeværk som illustration til, hvor forfejlede
vore tabuer er.
Det er venligt ment - især overfor dem, der påtvinges bleer, helt
unødvendigt.
Lugt er ufarlig.
Urin indeholder ikke smittekim og spreder aldrig sygdom. Det gjorde lort,
dengang drikkevand ofte forurenedes, men ellers ikke.
Det er vås og hysteri at linke bortskaffelse af urin til "hygiejne".
Det er æstetik og kun det. Snerperi og snobberi.
Man kan let vænne sig til pislugt - incl den karske lugt af ammoniak
.. Det er dum overtro, at renlighed herom er vigtig. Men overtroen er
normal, og det bør naturligvis respekteres, når bortses fra kortvarig,
lærerig happening som min
At foragte gamle, der er inkontinente og urinlugtende er urimeligt, og
at påtvinge bleer er tortur.
Hvis et firma gad lave en lille elektrisk maskine, der gjorde lort
lugtløst, og hvis sengebundne personer tisser i bæger/flaske, kan
ældre, demente og handicappede blive i sengen ved både stort og småt.
Det er et værdifuldt projekt at bryde tabuer og forstå, hvor ofte vi
styres af overtro.
At lort kan gøres lugtløs - hvilket for sjov er demonstreret her på
plankeværket - kan åbne øjnene for, at også anden vanetænkning er
overtro, og andre tabuer bør brydes.
Fx bør vi bryde tabu imod at hjemsende flygtninge med børn, fx dem i
Brorsons Kirken.
Der er for meget kriminalitet fra muslim-bander, de snylter på os, og
vi skylder dem ikke noget. Moralske ofre og skattepenge bør rettes mod
danskere, ikke mod fremmede.
Tabuet mod nøgenhed er også usagligt og bør brydes, når dette ikke er
ulovligt. Debat om at øge danskernes trivsel, kan man ikke få for
meget af. Tabuer nedsætter trivsel.
Man er et svin - moralsk set - hvis man ignorerer, at gamle på plejehjem
påtvinges bleer, og de skiftes sjældent fx om natten, og dovent
personalet svarer "Gør det i bleen" når der ringes for at blive fulgt på
toiletet. Dette handler om familien Danmark. De fremmede er ikke nær så
vigtige.

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-06-09 11:19

> Du tvinger mig til at gentage mig selv:

Husk at krigen mod muhammedanerne og et frit DK er vigtigst.

Mvh
Martin

Fra : mr

Dato : 15-06-09 20:44

> [...]
> i sine påstande igen-igen om, at børn har godt at at lære madlavning,
> men det kræver ikke en seminarieuddannet lærer - det klarer hjemmene

DF krævede madpaskkeordningen for at stemme for finansloven 2009 - vidste du
det gamle idiot?