Politiet ELSKER psykiatri
Fra : Bo Warming

Dato : 14-06-09 19:41

Politiet ELSKER psykiatri
Politiken 13.6 har deprimerende artikel om at regeringen ønsker, at når
en sindssyg-diagnosticeret ikke tager sin medicin, sådan som lægerne
ønsker det, skal han af politiet hentes og tvinges til at tage den.
Selvom ingen voldsrisiko. Selvom tvangsindlæggelse ikke kan gennemføres!!!
DET VIL POLITIFORBUNDET MEGET GERNE MEDVIRKE TIL - lægeslaven , formand
Peter Ibsen tror blindt på, at det vil hjælpe de såkaldt syge. Han ved,
at lægemagtens prestige vil smitte af på politiet og der vil oprettes
talrigw , spændende kurser i psykologi som dovne betjente kan tage i stedet
for at gavne retssikkerheden.
EB 14.6 hetzer mod sekten Evangelist som "tager medicinen fra
selvmordstruede psykoseramte" og politiet har fået anmeldelse om at de
religiøse er kvaksalvere.
MEN PSYKOFARMAKA INDRØMMES ALDRIG AT HELBREDE, K U N S Y M P T O M B E H
A N D L E:
"Medicinsk behandling i psykiatrien er ikke rettet mod årsager, men mod
symptomer. Det betyder , at der ikke findes lægemidler, der kan helbrede
skitzofreni, depression eller angst. Lægemidlerne må aldrig blive en
erstatning for psykosociale tiltag. Medikamenter kan hjælpe patienten til at
indse betydningen af disse tiltag." J Engelstad Snoek og K Engedal
"PSYKIATRI-LÆREBOG" Oslo, 2001
Typisk er psykofarmaka passiviserende evt totalt handlelamende
Zombie-medicin Jeg har altid været vred over at læger aldrig tør tage
den medicin de pådutter andre . Da jeg fik chancen prøvede jeg at tage
½ tablet af det skitzofreni-medicin som gør mest groggy. Det var det
værste helvedesdøgn i mit liv. Intet kan få mig til sådant igen, og hvis
jeg blev tvunget ville selvmord være en bedre løsning.
For at få alibi for ikke at skulle afprøve egen medicin har lægerne
indført en Helsinki-konvention, der forbyder sådant - de er usle,
egoistiske torturbødler, men tror at de gør godt.