Laveste fællesnævner er norme
Fra : Lyrik

Dato : 14-06-09 19:28

EU haster med at ophæve grænser og bombarderer landene med dekreter og
regler.
Da nogle lande imidlertid er langt bagefter i tankegang så må reglerne
udformes efter "laveste fællesnævner!"

Reglerne er ikke udformet som minimumsregler således at klogere lande
kunne have bedre regler, nej! Alle skal følge laveste fælles-regel for at
knuse folkemasserne og lave en ret laveste fællesnævner-labskovs!
EU er ved at ensarte befolkningerne således at de smukke særpreg
forsvinder i labskovsen. De er ved at lave en grå masse efter Sovjetisk
forbillede!

Et eksempel.
Ved en fejltagelse er EU kommet til at benævne dyr som "en vare". Men dyr
er ikke en vare. de kan føle smærte, sorg og glæde de er levende væsener!

Derfor flyttes dyr på tværs af landegrenser under store pinsler bare for
at blive slagtede!! De kunne flytte KØD! som er en vare, men ikke dyr! Men
de kan ikke skelne! Ikke alene er de for dumme, men de forlanger
dumhederne ophøjet til helligdomme!-Laveste fællesnævner!

Man kan let bedøve dyr før slagtning, men nu har man bøjet sig for
lavstammede religiøse regler og tilladt slagtning uden bedøvelse i et
stort antal dage før "religiøse begivenheder!"

Det vil sige at Danmarks bedre regler automatisk er underkendt og ikke kan
forlanges overholdt! For den laveste fællesnævner er ikke minimumskrav det
er samtidig-maximumskrav!

I skal melde jer ud af EU inden de får en europahær på plads! For den hær
er ikke til for fjender udefra! Den er rettet imod lande der ikke vil
makke ret indenfor EU!

--
MvH Jens Erik Bech

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-09 20:00

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
news.uvi1lkffcof222@jens-erik-bechs-imac.local...

> Et eksempel.
> Ved en fejltagelse er EU kommet til at benævne dyr som "en vare". Men dyr
> er ikke en vare. de kan føle smærte, sorg og glæde

At dyr skulle kunne føle sorg, stiller jeg mig meget tvivlende overfor.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kim2000

Dato : 14-06-09 20:01

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:ep-dncyG1L0l1ajXnZ2dnUVZ_smdnZ2d@giganews.com...
> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen
> news.uvi1lkffcof222@jens-erik-bechs-imac.local...

> At dyr skulle kunne føle sorg, stiller jeg mig meget tvivlende overfor.

Du har aldrig haft dyr kan jeg høre, så du må bare stole på os andre, når vi
siger det kan de. Uanset hvad er du vel enig i at det er noget svineri at
transportere dyr gennem det halve europa for at slagte dem?

Fra : Ukendt

Dato : 14-06-09 20:12

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Du har aldrig haft dyr kan jeg høre,

Adskillige, jo.

> så du må bare stole på os andre, når vi siger det kan de.

Helt sikkert. Især dem med pels og store øjne, ikke?

> Uanset hvad er du vel enig i at det er noget svineri at transportere dyr
> gennem det halve europa for at slagte dem?

Ja, aldeles. Jeg er modstander af den slags perverterede dyrplageri.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : N_B_DK

Dato : 14-06-09 20:20

wrote in message news:ep-dncyG1L0l1ajXnZ2dnUVZ_smdnZ2d@giganews.com

> At dyr skulle kunne føle sorg, stiller jeg mig meget tvivlende
> overfor.

Der er vi så ikke enige, hunde kan (og sikkert også mange andre dyr),
sagtens mærke hvordan man har det, de ændrer adfærd og bliver nærmest
trøstende, hvis ens humør ikke er så godt.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.