Det er lige, hvad vi har brug for i vores ~
Fra : Tim

Dato : 14-06-09 00:28

Fra : HAWK

Dato : 14-06-09 14:29

"Tim" <tpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:4a34360b$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2009/06/13/215929.htm
>
> Kan det blive lykkeligere?

Øhhh - kan du ikke læse?

Somalia er ikke en by i Danmark, men et land i afrika.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-06-09 17:25

"HAWK" <nej@ikketale.om> skrev i meddelelsen

> "Tim" <tpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Øhhh - kan du ikke læse?
>
> Somalia er ikke en by i Danmark, men et land i afrika.

Jeg tror nu nok overskriften er henvendt mod de skingrende sindssyge
trosoverbeviste "multi-kulti"-fanatikere, der jo desværre har politisk
succes med seriøst at mene at man OGSÅ her til lands fuldstændigt blindt og
ukritisk skal lade det danske samfund underordne en masseindvandret
muhammeddyrker-minoritets magtambitioner og perfide præ-middelalderlige
principper, altsammen i selvgodhedens sørgelige navn, skal du se...

Anders Peter Johnsen

Fra : Volger Garfield

Dato : 14-06-09 20:40

On Sun, 14 Jun 2009 15:28:50 +0200, "HAWK" <nej@ikketale.om> wrote:

>"Tim" <tpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen

>Øhhh - kan du ikke læse?
>
>Somalia er ikke en by i Danmark, men et land i afrika.

LOL

Volger