Nyt seletøj?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-06-09 17:05

Stod og kiggede på noget seletøj hos "Petworld" - eller hvad det nu er de
hedder - i dag; det havde "Zugentlastung":

http://www.zofiaoghans.dk/sele.JPG/sele-full;init:.JPG

Ekspeditricen kendte ikke noget til hvad dét gik ud på; er der nogen hér der
kender det?

For mig at se bestod "aflastningen" i at plasticlåsene i seletøjet ikke blev
så belastede; men det ka da være jeg tar fejl og at det er ens arme der
bliver aflastede!?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-06-09 17:10

Hans Paulin (6310) skrev:

> For mig at se bestod "aflastningen" i at plasticlåsene i seletøjet
> ikke blev så belastede; men det ka da være jeg tar fejl og at det er
> ens arme der bliver aflastede!?

Nå, svarer lige selv:

http://www.trixie.de/tr/newLayout/index.html

"Halsbänder (4 Größen ->22 - 65 cm, stufenlos verstellbar und besonders
belastbar durch eine spezielle Verschlusstechnik (Zugentlastung)"

Der er selen(s lås) der ikke bliver belastet.
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : oz3bto

Dato : 20-06-09 14:10

> [...]
>
> For mig at se bestod "aflastningen" i at plasticlåsene i seletøjet ikke
> blev så belastede; men det ka da være jeg tar fejl og at det er ens arme

Hvis du har problemer med en hund der trækker så kender jeg den rette sele
.... Hvor den forhandles udover dyrhandlen i Grindsted men den er effiktiv
og MEGET holdbar

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-06-09 15:39

oz3bto skrev:

> Hvis du har problemer med en hund der trækker så kender jeg den
> rette sele ...

Ok

Det er ikke en grime, for sådan én har vi

> Hvor den forhandles udover dyrhandlen i Grindsted men
> den er effiktiv og MEGET holdbar

http://www.dyfo-dyrecenter.dk/index.php?page=grindsted ?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : oz3bto

Dato : 20-06-09 22:17

> Ok
>
> Det er ikke en grime, for sådan én har vi

> [...]

Nej det er den ikke

Og det er den forretning du linker til

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-06-09 07:44