Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opgave:
Fra : Karsten Olesen

Dato : 31-07-01 19:36

Sku' vi ikke bruge dk.binaer noget mere ?
Vi ku' lave en konkurrence, eller en opgave,
som vi sku' udføre inden for en uges tid...
Vi kan så bedømme osv....

Var det ikke en idê ?

MVH

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 31-07-01 20:12

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote in

> Sku' vi ikke bruge dk.binaer noget mere ?

Som jeg skrev sidst denne diskussion var oppe og vende: Idet
indlæggene i dk.binaer slettes løbende er det et dårligt sted at lægge
billeder der er til kritik. Om 1 måned er kritikken på billedet stadig
relevant og kan bruges af den der læser gruppen igennem, men billedet er
helt sikkert væk!

Men det er jo bare min mening..

Hilsen
Kenneth

Fra : Karsten Olesen

Dato : 31-07-01 21:59

"Kenneth Darling Soerensen" <kenneth@darlingDOT.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billeder der er til kritik. Om 1 måned er kritikken på billedet stadig
> relevant og kan bruges af den der læser gruppen igennem, men billedet er

___________________________

Det gør ikke så meget, da jeg mener folk
sjældent går SÅ langt tilbage i postings'ene...

MVH

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-07-01 20:23

Karsten Olesen wrote:

> Sku' vi ikke bruge dk.binaer noget mere ?
> Vi ku' lave en konkurrence, eller en opgave,
> som vi sku' udføre inden for en uges tid...
> Vi kan så bedømme osv....
>
> Var det ikke en idê ?

Binaere grupper er uegnet til formålet, mange udbydere gemmer kun indlæg
i disse grupper i ganske få dage, og mange bl.a. mig selv gider ikke at
abonnere på de binaere grupper, da der er for meget krab i disse.

Brug world wide web - det er som skabt til formålet, der er masser af
steder hvor man kan få et gratis "fotoalbum", hvor man kan fremvise sine
billeder uden kendskab til at lave hjemmesider.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Martin Koch

Dato : 31-07-01 22:57

On Tue, 31 Jul 2001 21:22:43 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
>steder hvor man kan få et gratis "fotoalbum", hvor man kan fremvise sine
>billeder uden kendskab til at lave hjemmesider.

Jeg er netop i dag gået i gang med at lave en 'pendens' til den norske
foto.no's billedekritik side.
Dvs. upload af billeder til kritik på en fast hjemmeside, med mulighed
for at kommentere direkte på sitet - i stedet for alle de forskellige
sites og placeringer folk poster.
I den forbindelse kunne jeg udmærket lave mulighed for opgaver /
konkurrencer som Karsten foreslår.

Siden får adressen http://www.fotokritik.dk og skulle gerne være
reg'ed og kørende indenfor de næste par dage.

Poster et indlæg her når det er klar

/Martin

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 31-07-01 23:48

God ide, det glæder jeg mig til at se.....

Mvh Jan

Fra : Thomas Bach

Dato : 01-08-01 07:33

Martin Koch <martin@koch.dk> wrote:

> [...]
>
> Siden får adressen http://www.fotokritik.dk og skulle gerne være
> reg'ed og kørende indenfor de næste par dage.

Hej Martin

Jeg synes det er en rigtig god ide. Jeg glæder mig, og vil give mine
bidrag til at siden kommer op at køre. Jeg formoder du har tænkt dig
noget i retning af readers forums på:
http://www.naturephotographers.net/

Her er det lavet sådan at billedet ligger hos den person der vil have
billedet til kritik. På selve kritik sitet linkes der så til billedet,
hvilket sparer en masse plads formoder jeg.

Thomas

Fra : Kim Østrup

Dato : 31-07-01 21:08

Karsten Olesen <gakke@email.dk> skrev i en
SNIP
> Vi ku' lave en konkurrence, eller en opgave,

Fed idé - det kører også på flere udenlandske sites - assignments kalder
de det blot.

> som vi sku' udføre inden for en uges tid...

Arhh..... Er det kun for digitale ? Selvom der ikke optræder jul, sommer
og jul på mine film, så er en uge noget kort tid.

SNIP

Mvh

Kim

Fra : Karsten Olesen

Dato : 31-07-01 22:00

"Kim Østrup" <kojphoto@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Arhh..... Er det kun for digitale ? Selvom der ikke optræder jul, sommer
> og jul på mine film, så er en uge noget kort tid.
_____________________

Jeg tænker ikke på "det store projekt"..blot et simpelt
billede af X, som vi så skal fotografere på den måde,
vi synes hver især bør gøres..,o)

DIGITALT..absolut ja..ellers kan vi jo ikke få det at se !

Men HVOR på www kan vi lægge pics op til beskuelse/begrædigelse..?

MVH

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-07-01 22:40

Karsten Olesen wrote:

> Men HVOR på www kan vi lægge pics op til beskuelse/begrædigelse..?

http://fotoalbum.opasia.dk/ får du helt gratis plads til dine billeder.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : CAWH

Dato : 31-07-01 22:39

Er det ikke muligt at få lavet en dk.binaer.foto ???

-Casper-

Fra : U. Pedersen

Dato : 31-07-01 22:47

On Tue, 31 Jul 2001 23:38:57 +0200, "CAWH" <xxxx7211@hotmail.com>
wrote:

>Er det ikke muligt at få lavet en dk.binaer.foto ???

sikkert, men det løser vel ikke problemet med dk.binaer.

indlæg slettes vel alligevel efter en måned ?

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-07-01 23:46

CAWH wrote:

> Er det ikke muligt at få lavet en dk.binaer.foto ???

Under dk.heirakiet er det ikke helt nemt at få oprettet nye grupper, og
slet ikke når der eksisterer en gruppe, der dækker det pågældne emne/behov.

Og hvis gruppen skal holdes fri for fotos af menesker der gør gymnastik
uden tøj på, så skal den modereres, og så skal der være mindst tre
personer, der vil stille op og påtage sig jobbet som moderatorer.

Det vil iøvrigt ikke ændre på, at nogle ISP'er i binaere grupper kører
med en udløbstid på kun 7 dage.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen