MS Windows
briani 27239
Udskiftning af fil, der er i brug.
Fra : Ukendt

Dato : 18-06-09 18:57

Hej !

Det er lidt en fortsættelse af mit spørgsmål fra den 9.6. om urlmon.dll.
Jeg har med meget bøvl fået kopieret en anden dll- fil ind, så XPhome kan
starte.
Men det er åbenbart ikke den helt rigtige fil, for IE opfører sig lidt sært.

Og der er jo også mange vesioner af urlmon.dll at vælge imellem.

Men er der en smart måde at skifte sådan en fil ud på.
Måske noget med en bat-fil der fik lov at køre, inden XP gør den urørlig ?

Pc'en har både diskette- og cd-drev og kører XPhome på en NTFS-disk.

Med venlig hilsen

Abricosicus

Fra : Ole C

Dato : 18-06-09 19:30

Abricosicus skrev blandt andet:

> [...]
> Og der er jo også mange vesioner af urlmon.dll at vælge imellem.
>
> Men er der en smart måde at skifte sådan en fil ud på.

Windows burde udskifte defekt version ved at køre sfc /scannow - som jeg
tidligere har anbefalet.
Og hvis du har været i gang siden d. 9., så havde det måske været hurtigere
at lave en reparation af systemet
Det kan gøres uden at miste noget indhold:
http://www.helgec.dk/xp-repair.html

--
vh
Ole C