God højrekliks menu med flere links
Fra : Ukendt

Dato : 18-06-09 14:30

Hej..

Er der nogen der kender en god højrekliks menu, som kommer frem, når man
højreklikker på et link. Der er mange links, så det skal helst være noget i
denne retning:

--
Anders Mikkelsen
www.designagroup.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 18-06-09 17:28

Anders Mikkelsen skrev:
> Hej..
>
> Er der nogen der kender en god højrekliks menu, som kommer frem, når man
> højreklikker på et link. Der er mange links, så det skal helst være
> noget i denne retning:

Jeg og sikkert de fleste andre vil meget gerne have
os frabedt at du roder med mine browserfunktioner. Det
er muligt man kan scripte sig frem til noget sådant,
så håber jeg bare min browser opfatter det som malware.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-09 18:11

Det er til eget brug, men det var ikke et spørgsmål om i ville have den, men
om i kendte en.

--
Anders Mikkelsen
www.designagroup.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 18-06-09 18:17

Anders Mikkelsen skrev:
> Det er til eget brug, men det var ikke et spørgsmål om i ville have den,
> men om i kendte en.

Mon det så er et webdesign spørgsmål? Det
da være noget OS scripting der skal til?

Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 18-06-09 18:41

Jørgen Farum Jensen <jfjenzen@yahoo.dk> skrev :

>Mon det så er et webdesign spørgsmål? Det
>da være noget OS scripting der skal til?

Det er vel til brug på en hjemmeside, som han kun selv bruger
eller har liggende lokalt.

Legede lidt med det for år siden, men glemt alt om det igen.

Og ja, det kan lade sig gøre med noget javascript, så det hører
hjemme i clientside.
--
Kerim

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-06-09 18:51

Kerim Ellentoft wrote:

> Og ja, det kan lade sig gøre med noget javascript,

Under forudsætning af, at browseren tillader javascripts at ændre på
kontekstmenuen. Firefox tillader det som standard ikke - heldigvis.

Erik Ginnerskov

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-09 19:22

Situationen er den, at jeg har lavet et CM system, og der kunne det være
praktisk bare at kunne højreklikke på den side man ville redigere i stedet
for alt det andet fis..

--
Anders Mikkelsen
www.designagroup.dk

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 19-06-09 01:06

Anders Mikkelsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> praktisk bare at kunne højreklikke på den side man ville redigere i stedet

Hej Anders

Alt det andet fis. tag f.eks. Joomla som også er et CMS der kan man da let
komme til at ændre en side uden alt det andet fis man skal bare være logget
ind som bruger og brugeren skal have rettigheder til at lave ændringer.

Med venlig hilsen

Kim

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger Sørensen

Dato : 19-06-09 07:32

Kim Schmidt Wind forklarede:

> [...]
> ind som bruger og brugeren skal have rettigheder til at lave ændringer.

Nu er det et CMS han selv har lavet - skriver han - og ikke Joomla.
Så måske er det noget fis.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 19-06-09 10:24

Birger Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Kim Schmidt Wind forklarede:

> Nu er det et CMS han selv har lavet - skriver han - og ikke Joomla.
> Så måske er det noget fis.
>
> Birger
>
> --
> http://varmeretter.dk - billig, sund og hurtig mad