Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fuji 6900 Zoom erfaringer ?
Fra : Dr. Ralph

Dato : 31-07-01 18:08

Er der nogle, der har haft fingre i dette digi kamera ?

Overvejer det kraftigt - men man kan ikke låne det hjem på prøve, som
man kan visse steder i USA's foto shops.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 01-08-01 12:15

Dr. Ralph skrev...
> Er der nogle, der har haft fingre i dette digi kamera ?
>
> Overvejer det kraftigt - men man kan ikke låne det hjem på prøve, som
> man kan visse steder i USA's foto shops.

Prøv at læse "owners opinions" hos dpreview
http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=fuji_finepix690
0z
(beklager hvis linket knækker)

Du har nok ret i, at du ikke kan låne et
kamera med hjem fra en forhandler, medmindre
du er en god, stor stamkunde, der normalt
og ofte handler grej dér.
Prøv at se det fra forhandlerens side:
Hvis du render fra handlen bagefter, står han
med et brugt kamera, han ikke kan få fuld pris
for, og det er avancen ikke stor nok til på
disse produkter.
Peter
pschATmail.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 02-08-01 01:26

>Prøv at læse "owners opinions" hos dpreview
>http://www.dpreview.com/reviews/read_opinions.asp?prodkey=fuji_finepix690
>0z
>(beklager hvis linket knækker)

Selvom jeg kendte siden sitet i forvejen, så vidste jeg ikke, at de
havde en specielt for brugernes egen erfaringer - tusinde tak for
linket !

TAK
Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph