Fængselstremmers fluenetforstærkning ku h~
Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-09 22:35

Fængselstremmers fluenetforstærkning ku hindre lort og narko at passere
Fængselsfanger smugler narko fra celle til celle via pakker i snore
der slynges gennem tremmevinduer.
Selvom fangevogtere rammes af lort-skyts nu og da, vil de ikke sætte
fluenet som forstærkning af tremmerne, for de elsker fangeulydighed der
giver dem ny kompetencer. Der gør dem uundværlige, håber de.
Fængsler bør passes af robotter.
Heller ikke det bliver fanger sindsyge af - udover de mange der blev
kriminelle pga afvigende psyke og ku kaldes begyndende sindsyge, og som
især klynkere i isolationsfængsel vælger at lade udvikle sig til
storblomstrende sindsyge.

Fra : mr

Dato : 10-06-09 12:39

> [...]
> kriminelle pga afvigende psyke og ku kaldes begyndende sindsyge, og
> som især klynkere i isolationsfængsel vælger at lade udvikle sig til

du, gamle idiot, mener ikke at en fange kan rive hul i et fluenet?

Fra : Bo Warming

Dato : 11-06-09 02:37

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> du, gamle idiot, mener ikke at en fange kan rive hul i et fluenet?
Mit flygtige indfald er ikke gennemarbejdet, men dels er der stærkere
ståltyper end hvad normalt bruges, dels kan man fæste det i kanten med lib
som fingre og skruetrækkere ikke kan stille noget op imod, og at
gennembryde et net fra midten er ret svært'

Da jeg var i Vestre var tremmevinduet helt oppe under loftet, og da
seng og stol var fæstet til væggen kunne man ikke stable noget op , men
kom Bjelkes alle 46 og demonstrer de akrobatik-evner som du har.. Der var
ca 2½ m til loftet

Fra : mr

Dato : 11-06-09 05:58

> [...]
> seng og stol var fæstet til væggen kunne man ikke stable noget op ,
> men kom Bjelkes alle 46 og demonstrer de akrobatik-evner som du har.. Der
fjols!
en voksenmand rækker nemt 2,3 m. Du mener ikke der kan findes en stol der
rækker de sidste 20 cm? Gamle idiot. At du tror det kræver akrobatiske
evner, må skyldes din egen krops genetiske mangler.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-06-09 15:09

> [...]
> rækker de sidste 20 cm? Gamle idiot. At du tror det kræver akrobatiske
> evner, må skyldes din egen krops genetiske mangler.
Kære unge geni. Hvis gammeldags fluenet er fæstet med hefteklemmer på
indersiden kan du måske få det af og på og slette sporene, men hvis
forstærket moderne fluenet er 30 cm udenfor tremmegitret kan du højst
lave et hul, der straks vil afsløre at der smugles narko og så ryger du i
isolaton og du visiteres grundigt

Har man ikke andre fornøjelser er det sjovt at smide lort på
fangevogtere, hvis ikke fluenet. Men det er altså let at stoppe og
fangevogterne afslører at de er skadelige ved at de ikke har gjort det
forlængst. Lav robotstyret fængsel med kameraer overalt og fjernstyring af
peberspray ved oprør.

Fra : mr

Dato : 11-06-09 19:34

> [...]
> forstærket moderne fluenet er 30 cm udenfor tremmegitret kan du højst
> lave et hul, der straks vil afsløre at der smugles narko og så ryger du i

Pjat igen gamle idiot. Enhver voksen ikkedegenereret gammel idiot kan lave
hul og ingen kan bevise at det er pga narko. Men hvad blev det til med det
uoverkommelige afstand - dit bevis kunne heller ikke her holde gamle idiot?

> [...]
> fangevogterne afslører at de er skadelige ved at de ikke har gjort det
> forlængst. Lav robotstyret fængsel med kameraer overalt og fjernstyring
igen taler du udenom når du ser at dit sludder ikke holder.

Fra : mr

Dato : 13-06-09 09:39

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> idiot?

> igen taler du udenom når du ser at dit sludder ikke holder.
klynke kan du, men argumentere kan du ej.