Afrika tigger om nyt slaveri
Fra : Bo Warming

Dato : 06-06-09 00:10

Afrika tigger om nyt slaveri
De bedste landsbrugsområder vælger herskerklassen i dag at forære til
firmaer fra rige lande eller Kina, for Afrika er jo af afrikanerne
gjort til en stor kz-lejr hvor alle flytter fra land til by og ingen
evner at producere mad på verdens bedste jord med rekord i
solskinstimer og rigelig regntid.
Jeg arbejdede 2 år for Danida i dette helvede og besøgte det endnu
hvidtstyrede Zimbabwe dengang Rhodesia, hvor min bror bekendte (og
politiske fjende da EU ikke længere var min SF-brors fjendebillede nr 1)
Wolle Kirk berigede livet for nogle landsbyer ved at han for pengene
fra en Thy-proprietærgård, solgt i vrede over dansk EU-medlemskab, havde
købt et ti gange større areal og fik sojabønner, mejerikvæg og især
osteproduktion til at blive wirtschaftwunder - som Mugabes bøller stjal,
men ikke evnede at drive videre. De slog et øje ud på Wolle, der blev
ved at elske Afrika og afrikanerne, men for nylig døde.
Jeg var så dum at jeg under et studieår i USA syv år forinden havde
respekteret Kennedys oprettelse af Peace Corpse og ikke indset, at det
nylige attentat på ham var retfærdigt og gavnligt.
Da jeg siden efter to Afrika-år lod Danida fortsætte at betale min
fyrstelige hyre til to FN-år i Afghanistan, forstod jeg omsider
ulandshjælps skadelighed og at min mor sendte mig avisartikler om
Glistrups skabelse af Fremskridtspartiet gjorde mig aktiv
glistrupist-missionær resten af mit liv (i søndagsskolealderen havde hun
gjort mig missionær-minded).
En dansk antropolog har beskrevet hvordan vinderklassen i disse lande er
kvinder, ludere og ruffersker, som har mændene som slaver og de
dygtigste mænd tager andre sorte mænd som slaver, og vi skadede Afrika da
vi forbød at disse solgtes til amerikanske sukkerrørsplantager. De
eksporterede slaver blev jo verdens rigeste negre, og en af dem nu
USA-præsident og ingen behandledes så godt på slaveskibene som de sorte
(og nogle få kaptajns-venner) - betalende hvide passagerer og søfolk havde
den største dødelighed, for der var ikke penge i at fodre dem sundt. Pisk
slap man for hvis man var lydig og det er de fleste afrikanere og skal
man sælges er det jo dumt af den ejende kaptajn og lade den nihalede kat
ødelægge huden.
Nu da Afrikas overklassse forærer jord til hvide, vil nogle af dem bo
i Afrika fx for at jage som Bendt Bendtsen. Og de vil behøve tjenere og
elskerinder og det vil den lokale overklasse udleje til dem og der vil
igen blive produceret mad - som p.t. må importeres fra især USA-prærien
Før abolitionist-djævle (Labour-fjolser a la George Brown) afviklede
kolonivælde , solgte Zambia mere mad til udlandet end de i dag
importerer, for hvide farmere havde lov at lønne sorte med øl. Wolle Kirk
byggede desuden skoler til de sortes søde børn, for han, hans kone og
hans børn (som jeg besøgte) var gode danske grundtvigianere.
Hitler var ikke så ond som den godhedsindustri, der har forsinket,
at Afrika nu vender tilbage til naturen og genindfører, at afrikanere
gør hvad de er bedst til, at være slaver.
Saddam Hussein havde USA givet landets olie, så han kunne bygge
atomvåben, som Israel bombede for at overleve, og danskerne var med
til at bombe hans bøller på plads, så shia og sunni nu selvmordsbomber
hinanden og Israel har en fjende mindre.
Derfor kan Obamas muslimkærlighedserklæring måske kun gøre overkommelig
skade, men det er så synd for de hårdtarbejdende produktive gavnlige
bosættere, som det var synd for boerne at USA gjorde deres miner og
vinmarker sortejede. Da boerne kom til CapeTown var der under tusind
ædle , vilde, ludfattige buskmænd og hottentotter pr titusind hektar, men
hvide skabte arbejdspladser, så de klogeste sorte zuluer fra enorme
Angola, Mozambique, Malawi indvandrede og blev tjenere, glædespiger,
vinhøstere og minearbejdere, så de kunne sende penge hjem, og nu myrder
sorte sorte værre end i noget USA-slum, fordi skadedyret ,
ex-terroristen Mandela af USA blev gjort til ledende stammehøvding.
I have been there. Tro ikke på godhedsindustriens enøjede journalister,
som forbyder copyrigt men aldrig forsker og blot kopierer forgængernes
godhedsløgne.

Kloge filosoffer skændes om Nietzsche eller Søren Kierkegaard var
klogest.
Danskeren af de to påpegede udfra avislæsning at det er bagvendt at elske
de sorte i Afrika fordi man hader sin nabo. Tyskeren læste også sit
lands aviser og fandt at i kolera-epidemiår dør der ikke flere fattige
end i andre år, men der er blot mode i at dø af kolera. Læger gavner
ikke.
Jeg ser allerstørst skarpsyn hos tyskeren hvis dynamitsprog
udkrystalliserede "Godhed er mangel på styrke til at være ond".
Begge indså hykleriet bag menneskerettigheder-