Fatwa mod mere end et øje ;-)
Fra : Martin Larsen

Dato : 05-06-09 23:33

En saudisk gejstlig sheikh Mohamed Al-Habdanhar har udstedt en fatwa på
Al-Majd satellit kanalen der forbyder saudiske kvinder at vise mere end et
øje når de bærer niqab. "Et øje er nok til at finde vej", sagde han efter
nøje studier af et koranvers.
http://thewomenofislam.blogspot.com/2008/10/saudi-cleric-issues-fatwa-stating-women.html

Mvh
Martin

Fra : N_B_DK

Dato : 05-06-09 23:50

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> En saudisk gejstlig sheikh Mohamed Al-Habdanhar har udstedt en fatwa
> på Al-Majd satellit kanalen der forbyder saudiske kvinder at vise
> mere end et øje når de bærer niqab.

De er sq bindegale, må de alle rådne op.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : Jens G

Dato : 06-06-09 07:24

On Sat, 6 Jun 2009 00:32:42 +0200, "Martin Larsen"
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>øje når de bærer niqab. "Et øje er nok til at finde vej", sagde han efter

Det er min forståelse at tildækningen skal forhindre lystne blikke fra
mænd, og hvis den kære sheik har problemer med at blive sexuelt
ophidset at at to øjne er synlige, burde han nok hellere udstede en
fatwa mod sig selv.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : *@ _

Dato : 06-06-09 12:24

On Sat, 06 Jun 2009 08:24:13 +0200, Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>
wrote:

> [...]
>mænd, og hvis den kære sheik har problemer med at blive sexuelt
>ophidset at at to øjne er synlige, burde han nok hellere udstede en

mej da!!!!!

i følge koranen er kvinden at betragte på linie med mandens (andre)
husdyr

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 06-06-09 09:33

> [...]
> øje når de bærer niqab. "Et øje er nok til at finde vej", sagde han efter

Der er flere stammer i Algier hvor deres kvinder er udstyret med en
klædning, hvor kun det ene øje er synlig.
Så det må være der han har fået sin åbenbaring.
Den muhamedanske bevægelse er skrub ragende sindssyge, der er ikke på tide
at de forsvinder fra jordens overflade, til gavn for jorden anden
befolkning.

Fra : Kim2000

Dato : 06-06-09 12:36

> [...]
> øje når de bærer niqab. "Et øje er nok til at finde vej", sagde han efter

I forbandede racister skal bare holde jeres kæft. Alle kulturer og
religioner er lige gode.

(det er muligt indlæggget er ironisk ment)