3 nye teams i F1 2001
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-06-09 12:06

http://www.formula1.com/news/headlines/2009/6/9487.html
Team US F1 (USA), Campos GP (Spanien) og Manor GP (England).
De skulle hellere åbne for flere teams, så vi kunne få pre-qualifying
ligesom i gamle dage

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens

Dato : 12-06-09 15:19

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Team US F1 (USA), Campos GP (Spanien) og Manor GP (England).
> De skulle hellere åbne for flere teams, så vi kunne få pre-qualifying

Jamen de skal da være velkomne således, at der stadig er nogle til at køre
serien nnu, hvor de gamle og etablerede har annonceret deres afgang...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-06-09 16:14

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> Jamen de skal da være velkomne

Også min tanke, jo flere des bedre

> således, at der stadig er nogle til at køre serien nnu, hvor de gamle og
> etablerede har annonceret deres afgang...

Arh lad os nu se hvor mange af de gamle der springer fra, jeg tror ikke på
at nogen af dem gør det sådan lige med det samme, men måske senere og andre
grunde (f.eks. finanskrisen).

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens

Dato : 12-06-09 16:56

> men måske senere og andre grunde (f.eks. finanskrisen).

Øh, de springer fra, fordi de mener, at budgetlimit er "for langt ude" :)

Fra : Martin Vollert

Dato : 12-06-09 18:01

Mogens havde fået den ide at fortælle:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen

> Øh, de springer fra, fordi de mener, at budgetlimit er "for langt
> ude" :)

Det er det sgu da også, man kan da ikke gå fra 500mil til 30 mil på 1år, jeg
vil næsten glæde mig til at de springer fra og får skabt en serie hvor bilen
og udviklingen og ikke pengene og politik kommer først.
Alt respekt til Max og Bernie for deres arbejde gennem mange år, men nu er
de sgu ved at ødelægge F-1 med alle deres mærkelige reglændringer imho.
--
Hilsen Martin.
http://vollert.dk

Fra : Mogens

Dato : 12-06-09 18:38

"Martin Vollert" <mit fornavn@ertele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> de sgu ved at ødelægge F-1 med alle deres mærkelige reglændringer imho.

De melder jo fra.
Dagens 13 tilmeldte til serien i 2010 inkl. Ferrari betød en
pressemeddelelse fra Ferrari, hvori de pointerer, at de ikke kører næste
år...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-06-09 20:30

> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i meddelelsen

> Øh, de springer fra, fordi de mener, at budgetlimit er "for langt ude" :)

Jeg tror ikke at der går længe, inden Ferrari (og de andre utilfredse teams)
har lavet en ny og brugbar aftale med FIA, istedet for den nuværende.
Det jeg mente var, at der (IMHO) ikke er nogen der springer fra lige nu, på
grund af de aftaler som FIA forsøger at lave nu, men måske trækker nogle af
team'sne sig senere hen, hvis/når finanskrisen måske trykker lidt mere.
Personligt synes jeg også selv, at den aftale FIA forsøger at presse gennem
nu, den er lidt for "langt ude".
At skulle køre F1 efter 2 forskellige opskrifter/formler, det holder ikke og
da slet ikke med den meget lavt satte budgetgrænse som de regner med.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Mogens

Dato : 13-06-09 05:12

> [...]
> nuværende.
> Det jeg mente var, at der (IMHO) ikke er nogen der springer fra lige nu

Som sagt udsendte Ferrari igår en pressemeddelse, hvori de afviser at være
deltager i næste års GP-serie. Dette fordi FIA udsendte en deltagerliste for
2010, som omhandlede Ferrari...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 13-06-09 13:40

> Som sagt udsendte Ferrari igår en pressemeddelse, hvori de afviser at være
> deltager i næste års GP-serie. Dette fordi FIA udsendte en deltagerliste
> for 2010, som omhandlede Ferrari...

Det har jeg skam godt set, men de skriver jo også, at de godt vil være med
bare ikke under de regler som FIA har fremlagt nu, så mon ikke der kommer en
ændring af reglerne (Ferrari er iøvrigt ikke de eneste, som truer med at
trække sig).

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 12-06-09 20:40

Er de allerede sprunget fra ?
Nu, 8 år efter din "nyhed" er de da ikke at finde på startlisten.

Hint: folk kan åbenbart bare ikke læse en overskrift

--
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-06-09 20:44

"Jesper Hedegaard" <eksisterer@ikke.dk> skrev i meddelelsen
> Er de allerede sprunget fra ?
> Nu, 8 år efter din "nyhed" er de da ikke at finde på startlisten.
>
> Hint: folk kan åbenbart bare ikke læse en overskrift

Ups ja, og nogen kan ikke finde ud af at skrive en oveskrift

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Armand