Tanganyika
Fra : Ludo

Dato : 31-07-01 15:46

Hej NG
Er der nogen der ved hvilke planter der vokser i denne sø?

Fra : ole larsen

Dato : 31-07-01 17:49

Ludo skrev i meddelelsen <3b66c47d.1477214@news.stofanet.dk>...
>Hej NG
>Er der nogen der ved hvilke planter der vokser i denne sø?

Ja,

Ole

Fra : Jan Boegh

Dato : 31-07-01 19:17

"ole larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> wrote in message

> Ja,

LOL

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 31-07-01 19:38

"Jan Boegh" <jan@boegh.X_net> skrev i en meddelelse
> "ole larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> wrote in message

> LOL

Hmmm, hygger i jer Må jeg også være med?

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 31-07-01 21:54

"Renate Jacobsen" <renate@bgprint.dk> wrote in message

> "Jan Boegh" <jan@boegh.X_net> skrev i en meddelelse

> Hmmm, hygger i jer Må jeg også være med?

Hej. Nu må i da være søde ved manden. Jeg tror han gerne vil vide hvilke
planter som vokser der, men det var jo lidt fristende at drille..... Blev
selv lidt interessert i at høre om hvilke planter som vokser der, selv om
jeg ikke lige har nogle ciklider...
Venter i spænding.
Hilsen Ditte

Fra : ole larsen

Dato : 01-08-01 02:49

Ditte Cecilie Simonsen skrev i meddelelsen ...
> [...]
>selv lidt interessert i at høre om hvilke planter som vokser der, selv om

Ja, men du har da så evigt ret. Jeg tror også at han gerne vil
vide..............
Men det er sådan lidt med "kvinder er fra Mars og mænd er fra Merkur"
eller også er det omvendt ).
Og den "danske språgh err en sværr en" som Prins Henrik siger (mens
Alexandra står og smiler) Og hvis man skal forholde sig til hvad man TROR
folk mener når de ikke kan/gider udtrykke sig, er man jo lidt på
scheisseren.

Forstår du hvad jeg mener.
Hvad?
Nu skal du ikke være kunstig
Åh, lad være med at blive sur
Sur, mig ?
Ja, du er s´gu altid så mystisk
Jeg er da ikke "altid" mystisk, jeg aner blot ikke hvad du taler om
Ahh, du ved godt hvad jeg mener ( siger den, der dårligt ved det selv)
osv

Ole

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 01-08-01 20:08

"ole larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> wrote in message
Klip
> [...]
> Jeg er da ikke "altid" mystisk, jeg aner blot ikke hvad du taler om
> Ahh, du ved godt hvad jeg mener ( siger den, der dårligt ved det selv)

Hej Ole.
Du klarer da også at få hele diskutionen færdig på forhånd - gæt om jeg
grinede meget da jeg læste denne envejskommunikationen. End om alle ville
gøre det så enkelt at skændes over nettet.....
Men jeg er stadig interessert i at vide hvilke vekster som lever i denne så
omtalte søen.
Sommerhilsen Ditte

Fra : ole larsen

Dato : 02-08-01 00:58

Ditte Cecilie Simonsen skrev i meddelelsen ...
>Men jeg er stadig interessert i at vide hvilke vekster som lever i denne så
>omtalte søen.
>Sommerhilsen Ditte

Da du så venligt gider more dig over mine dumme bemærkninger, gider jeg da
godt slå op i min Kasselmann:
DIE OSTAFRIKANISCHEN GRABENSEEN: MALAWI- UND TANGANJIKASEE:

Pistia stratoides
Vallisneria spiralis var. denserrulata
Ceratophyllum demersum
Myriophyllum spicatum
Pomatogeton pectinatus og schweinfurtii
Hydrilla verticilliati
Najas horrida og marina ssp.armata

God fornøjelse

Ole

Fra : Ludo

Dato : 02-08-01 12:30

Endelig langt om længe!!!!!

Tak for svaret Ole.
Det var lige det jeg ville vide.
Kunne jeg være så heldig at du også vidste, hvor der var et billede af
Vallisneria spiralis var. denserrulata.
Og evt. hvilken www adresse

On Thu, 2 Aug 2001 01:57:43 +0200, "ole larsen"

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 02-08-01 20:26

"Ludo" <Hors76@hotmail.com> wrote in message
> Kunne jeg være så heldig at du også vidste, hvor der var et billede af
> Vallisneria spiralis var. denserrulata.
> Og evt. hvilken www adresse

Hej Ludo.
Ta en kig på tropicas hjemmeside. De har et billedarkiv over en masse
planter. Måske finder du den der. Beklager, men jeg kan ikke lige huske
adressen - måske er der andre som kan ????
Hilsen Ditte

Fra : Arild Madsen

Dato : 02-08-01 21:21

http://www.tropica.dk/plants.htm

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 04-08-01 00:22

"Arild Madsen" <Arild.nospam.madsen@whoever.com> wrote in message
> http://www.tropica.dk/plants.htm

Hej Arild.
Tak...... :)
Hilsen Ditte

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 02-08-01 20:26

> [...]
> godt slå op i min Kasselmann:
> DIE OSTAFRIKANISCHEN GRABENSEEN: MALAWI- UND TANGANJIKASEE:

Hej Ole.
Takker så meget. Nu må jeg så til gængælg lige slå op i min latinske ordbog,
og finde de mere almindelig navne..... :)
Hilsen Ditte (er ved at dø af grin)

Fra : Toussaiont ben

Dato : 07-08-01 04:59

Fra : Erik Berg

Dato : 02-08-01 00:48

> Hej NG
> Er der nogen der ved hvilke planter der vokser i denne sø?

Det vokser lite planter der, men de vanligste skal være Vallisneria,
Ceratophyllum, og Potamogeton-arter.

Mvh
-Erik Berg

Fra : Ludo

Dato : 04-08-01 09:47

Tak for svarene

Det er dejligt at, når man stiller et spørgsmål. at der er nogle der
gider hjælpe en, uden at blive latterliggjort.