Sportslørdag-jingler
Fra : Andreas Rishede Hyll~

Dato : 31-07-01 14:40

Hej,

Jeg ville gerne kende nogle navne på kunstnere, der gennem tiderne har
leveret musikken, der har været brugt som jingler til Sportslørdag.

Mhv A.

Fra : Claus S

Dato : 31-07-01 18:46

"Andreas Rishede Hyllested" <arh@omk.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg ville gerne kende nogle navne på kunstnere, der gennem tiderne har
> leveret musikken, der har været brugt som jingler til Sportslørdag.
>
> Mhv A.

Én er i hvert fald "Mezzoforte" med "Garden Party". Fedt nummer iøvrigt

mvh Claus
www.frekvens.dk
JEP!

Fra : Mads Pedersen

Dato : 31-07-01 19:33

> Hej,
>
> Jeg ville gerne kende nogle navne på kunstnere, der gennem tiderne har
> leveret musikken, der har været brugt som jingler til Sportslørdag.
>
> Mhv A.

Funkshowet på P3 kørte for et års tid siden et tema med jinglerne hvor de
spillede nogle af de numre der har været brugt til Sportslørdag.

Prøv at skrive til dem (funk@dr.dk)

Jeg kan huske at de blandt andet snakkede noget om en "George Duke"

Mvh Mads

Fra : Ronja Røver

Dato : 01-08-01 13:20

> Jeg kan huske at de blandt andet snakkede noget om en "George Duke"

George Duke skrev nummeret "Reach Out" som blev brugt i mange år.

Det er vel den mest kendte fra nyere tid?

Ronja

Fra : Zeus

Dato : 31-07-01 21:08

> Jeg ville gerne kende nogle navne på kunstnere, der gennem tiderne har
> leveret musikken, der har været brugt som jingler til Sportslørdag.

Både Toto og Genesis har også været brugt...
(Kan ikke lige huske titlerne...!)

- Zeus.

Fra : Pipeline

Dato : 31-07-01 21:56

Depeche Mode - "Nothing To Fear" fra A Broken Frame.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-08-01 00:46

> Jeg ville gerne kende nogle navne på kunstnere, der gennem tiderne har
> leveret musikken, der har været brugt som jingler til Sportslørdag.

Bill Contis fede musik fra For Your Eyes Only har været brugt.

Mark

Fra : QuickMic

Dato : 01-08-01 19:56

Andreas Rishede Hyllested <arh@omk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9k6cdv$mkq$1@sunsite.dk...
> Hej,
>
> Jeg ville gerne kende nogle navne på kunstnere, der gennem tiderne har
> leveret musikken, der har været brugt som jingler til Sportslørdag.
>
> Mhv A.

Hvad med Mory Kante/Yé ké yé ké.......? Var det ikke også i Sportslørdag den
blev brugt?

QM

Fra : Andreas Rishede Hyll~

Dato : 02-08-01 16:23

Det var netop den her jeg tænkte på !!!

Fra : Claus S

Dato : 02-08-01 19:38

> Det var netop den her jeg tænkte på !!!

Altså Mory Kante?

Den blev brugt i radiosporten, så vidt jeg husker

Claus
www.frekvens.dk

Fra : Andreas Rishede Hyll~

Dato : 01-08-01 20:31

Jeg tænkte især på de kunstere med VERDENSMUSIK islæt! Tak for de mange
svar!