DHTML tidtager til www.quizLand.dk
Fra : QuizLand.dk

Dato : 31-07-01 14:23

Hej

Er der nogen som kender et sted hvor jeg kan hente sourcen til en slags
stopur lavet i dynamisk html som både fungerer i Netscape og IE? Stopuret
skal bruges som en slags "vejledende" tid på vores quizsite.

/Steen
*****************
Vind gratis præmier:
www.quizland.dk
*****************

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 31-07-01 15:04

QuizLand.dk skrev:

> Er der nogen som kender et sted hvor jeg kan hente sourcen til en
> slags stopur lavet i dynamisk html som både fungerer i Netscape og IE?

Skal den ikke kunne fungere i andre browsere også?

Jeg har engang lavet et stopur i JavaScript, og min erfaring er, at det
aldrig vil kunne komme til at gå helt præcist, hvis der er megen kode,
der skal fortolkes inden for hvert sekund. Hvis computeren er belastet,
så kan den ikke nå at fortolke den megen JavaScript-kode, der skal
udføres hvert sekund, og så kommer stopuret til at være upræcist.

--
Venlig hilsen
Jonas Koch Bentzen