billige dæk
Fra : Per H

Dato : 10-06-09 23:04

Hvor på sjælland, ( sorø) får man monteret billige og gode dæk på min
personbil?

per

Fra : Per H

Dato : 11-06-09 16:46

On Thu, 11 Jun 2009 00:04:15 +0200, Per H <tramanden@gmail.com> wrote:

>Hvor på sjælland, ( sorø) får man monteret billige og gode dæk på min
>personbil?

Øe slet ingen der ved det?

per

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-06-09 16:49

Per H skriver:

> Øe slet ingen der ved det?

Billige og gode er 2 modsætninger. Måske derfor.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Per H

Dato : 11-06-09 17:05

On Thu, 11 Jun 2009 17:48:46 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Per H skriver:

>Billige og gode er 2 modsætninger. Måske derfor.

Nejda, der er steder hvor de ikke tager så meget for matrialerne, og
selve dækskiftet.. Var for flere år oppe et sted i nordsjælland, og
få fine gode dæk på, der stod 3 mand klar på et lille dækcenter, Kan
desværre ikke længere huske hvor det var, men det var kendt som
god/hurtig og billig.

i modsætning til f.eks Thansen, som har billige og ikke gode dæk.

per

Fra : Mogens

Dato : 11-06-09 17:18

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> god/hurtig og billig.
> i modsætning til f.eks Thansen, som har billige og ikke gode dæk.

Jamen du finder såvel dæk som -montør på sitet www.daekonline.dk. Det kan da
ikke være så svært - jeg har netop gennemført det med et par 295/30 x 18
bagdæk...

Fra : Per H

Dato : 12-06-09 10:26

On Thu, 11 Jun 2009 16:18:07 GMT, "Mogens" <no@mail.com> wrote:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen

>Jamen du finder såvel dæk som -montør på sitet www.daekonline.dk.

Min bil kører pt med Bridgestone 225/45/17 til ca 1000 kr på
dækonline.

Men er der dækmærker der er næsten ligeså gode som Bridgestone, men
billigere og også med mange km.?

Jeg kører jo hverken ræs, eller rådent.

per

Fra : Mogens

Dato : 12-06-09 15:13

> Min bil kører pt med Bridgestone 225/45/17 til ca 1000 kr på
> dækonline.
> Men er der dækmærker der er næsten ligeså gode som Bridgestone, men
> billigere og også med mange km.?

Jeg har lige smidt et sæt Bridgestone i skraldespanden, fordi det er det
værste skrammel, jeg nogensinde har kørt på - næsten. Istedet blev det til
Michelin - på begge biler...

Fra : Per H

Dato : 12-06-09 16:54

On Fri, 12 Jun 2009 14:13:25 GMT, "Mogens" <no@mail.com> wrote:

> [...]
>værste skrammel, jeg nogensinde har kørt på - næsten. Istedet blev det til

ved du hvilket tal der viser hvor meget lavprofil der er i dækket.

det er kun de 2 fordæk der skal skiftes, så de skal jo have samme
lavprofil.

dem jeg har nu er Brigtstone 225/45 ZR17 91W
Dem er jeg ellers meget godt tilfreds med, måske lidt hårde, men har
ikke prøvet andre på den bil.

per

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 11-06-09 17:10