Safari 4 og Microsoft messenger
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-06-09 21:47

Jeg prøvede på et tidspunkt Safari 4 betaen og den fik min MSN til at
holde op med at virke. Det var jo ikke så godt, så jeg afinstallerede
den igen.

Nu kan jeg se at den er officielt på Software Update. Er der nogen der
HAR opgraderet som bruger Micrsoft MSN og kan sige om det virker som det
skal? *uha uha*

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-06-09 06:05

> [...]
>
> Nu kan jeg se at den er officielt på Software Update. Er der nogen der
> HAR opgraderet som bruger Micrsoft MSN og kan sige om det virker som det

komplet OT spm..... hvorfor bruger du ikke adium istedet ?

/thomas

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-06-09 11:10

On 2009-06-09 07:04:43 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:
> komplet OT spm..... hvorfor bruger du ikke adium istedet ?

Fordi Adium ikke kan det samme som MSN messenger? Adium kan stort set
intet udover at sende/modtage beskeder, men jeg bruger selv Adium af
samme grund Havde dog prøvet MSN messenger forleden, men bare det
at man ikke kan skrive igen med det samme fordi curseren "forsvinder"
efter man har trykker på enter, er nok til at MSN til mac er håbløst
efter min mening.

--
Med Venlig hilsen
Thomas Schreiber

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-06-09 11:16

Thomas Schreiber <fornavn@mayfly.dk> wrote:

> Fordi Adium ikke kan det samme som MSN messenger?

jeg kan ikke lige finde på noget som MSN kan som Adium ikke kan ? ..
udover at advarere mig om at internettet er farligt ... ?

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-06-09 21:57

> jeg kan ikke lige finde på noget som MSN kan som Adium ikke kan ? ..
> udover at advarere mig om at internettet er farligt ... ?

MSN kan altid komme på, nås MS piller/driller kan Audium ikke logge på.

--
Morten Reippuert Knudsen

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 09-06-09 22:30

Morten Reippuert Knudsen wrote:

> MSN kan altid komme på, nås MS piller/driller kan Audium ikke logge på.

Det er, i min erfaring, sket én gang de sidste to år og det var en fejl
som Microsoft rettede i løbet af en dag eller to.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 09-06-09 22:52

> Det er, i min erfaring, sket én gang de sidste to år og det var en fejl
> som Microsoft rettede i løbet af en dag eller to.

Jeg er en stor fortaler for at bruge de applikationer vi udstyrer brugerne
med og de får altså kun det der er supporteret. (arbejds)Livet er for kort
til at dimse hvis man kan få noget der med garanti virker.

--
Morten Reippuert Knudsen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 09-06-09 11:27

Thomas Schreiber skrev den 09-06-2009 12:10:

> [...]
> man ikke kan skrive igen med det samme fordi curseren "forsvinder" efter
> man har trykker på enter, er nok til at MSN til mac er håbløst efter min

Det var DET der var Safari 4 fejlen :D Det er mildest talt irriterende!

Jeg kan forstå at det ikke er løst endnu

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 10-06-09 14:00

On 2009-06-09 12:26:33 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen
<thunderaxiom@gmail.com> said:

> Det var DET der var Safari 4 fejlen :D Det er mildest talt irriterende!
>
> Jeg kan forstå at det ikke er løst endnu

Hvad har Safari med Adium og MSN at gøre?

--
Med Venlig hilsen
Thomas Schreiber

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-06-09 14:01

Thomas Schreiber <fornavn@mayfly.dk> wrote:

> Hvad har Safari med Adium og MSN at gøre?

Nok fordi de har brugt noget af WebKit, som bliver opdateret sammen med
Safari 4

/thmas

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 10-06-09 17:15

On 2009-06-10 15:00:47 +0200, thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) said:

> Nok fordi de har brugt noget af WebKit, som bliver opdateret sammen med
> Safari 4

Og "de" er?

--
Med Venlig hilsen
Thomas Schreiber

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-06-09 18:18

Thomas Schreiber <fornavn@mayfly.dk> wrote:

> Og "de" er?

Kunne f.eks. være MSN messenger .. istedet for at bundle deres egen html
engine bruger man bare WebKit som ligger i systemet som std ...

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 10-06-09 21:02

Thomas Schreiber skrev:

> Hvad har Safari med Adium og MSN at gøre?

Ingen anelse, men MSN udviser den beskrevne opførsel når Safari 4 er
installeret, og holder op igen når man piller den af.

Det gjorde det i hvertfald dengang...