Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Manipuleret billede til kritik
Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 31-07-01 13:07

Jeg har lige lagt et temmelig manipuleret billede på nettet:

http://boca.dk/galleri/guitar01.jpg

Teknik: Olympus C-990Z Digitalkamera, ca. 105mm i SuperHighQuality. Ved
optagelsen blev brugt et stort hvidt lagen som reflektor af sollyset.

Redigeret i Paint Shop Pro 7.

Jeg sad og legede med det i et kvarters tid og synes egentlig resultatet
blev ret effektfuldt.

--
Jacob W. Jensen | Mit (digitale) galleri:
web: http://jacobwaage.dk | -> http://boca.dk/galleri/

Fra : KNL DtP

Dato : 31-07-01 17:04

Jacob W. Jensen <jensen@SLETjacobwaage.dk> skrev i en

> Jeg sad og legede med det i et kvarters tid og synes egentlig resultatet
> blev ret effektfuldt.

Jeg må sige, at det ser godt ud. Personligt kunne jeg godt bruge en lidt
mere tæt beskæring, for ligesom at give guitaristen mere plads af billedet.

Rammen ser for fed ud, men det ville være bedre hvis du kunne få BILLEDETS
kant til at se sådan ud. Billedet har jo stadig lige kanter og det arbejder
ikke helt sammen med det slidte og hakkede-look, som kanten giver.

Men alt i alt et lækkert bevis på, at man kan bruge computeren til at pifte
et standart billede op på! Flot!

MVH

Kristian

www.24h-le-mans.dk

Fra : Karsten Olesen

Dato : 31-07-01 18:08

"Jacob W. Jensen" <jensen@SLETjacobwaage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Redigeret i Paint Shop Pro 7.
>
> Jeg sad og legede med det i et kvarters tid og synes egentlig resultatet
__________________________

Jeg synes det er skide godt..
God kvalitet..gode klare farver...og baggrunden
gir' en god kontrast til guitaristen...

Det er lige før man kun mangler lidt tekst,
og så ind i CD- coveret med det...

MVH

Fra : Allan Olesen

Dato : 31-07-01 18:12

"Jacob W. Jensen" <jensen@SLETjacobwaage.dk> wrote:

>Jeg sad og legede med det i et kvarters tid og synes egentlig resultatet
>blev ret effektfuldt.

På min skærm hænger guitaristen faktisk et par cm ude i luften foran
baggrunden. Jeg skulle lige mærke efter, at jeg ikke havde 3D-briller
på. Flot.

Men jeg er enig i Kristians kritik af kanten. Dels er den for poppet,
dels virker den ikke gennemført, når selve billedet har lige kanter.

--
Allan Olesen, Lunderskov
Hvorfor er det kun Nej-sigerne, der må køre 55 i byen?

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 31-07-01 18:42

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> På min skærm hænger guitaristen faktisk et par cm ude i luften foran
> baggrunden. Jeg skulle lige mærke efter, at jeg ikke havde 3D-briller
> på. Flot.

Tak for det.

> Men jeg er enig i Kristians kritik af kanten. Dels er den for poppet,
> dels virker den ikke gennemført, når selve billedet har lige kanter.

Jeg kan godt se jeres pointe og tager det med i overvejelserne, når
jeg om ikke så forfærdelig lang tid omdesigner og -konstruerer min
hjemmeside.

Mvh. Jacob W. Jensen