/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Partikelfilter til VW koster kassen.
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 05-06-09 11:41

Fy for den lede, det var "manne pæng"

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=544215

Det er godt nok norsk, men det giver vist mening for de fleste.

Klaus D. Mikkelsen kommer sikkert snart med et indlæg, hvor han
bedyrer at han kan få skiftet filteret for 14.50 kr. et eller andet
sted i Jylland.

--

Venlig hilsen
Folmer

 
 
Ib Jakobsen (05-06-2009)
Kommentar
Fra : Ib Jakobsen


Dato : 05-06-09 12:09

folmer@rasmussen.dk skrev:

> Klaus D. Mikkelsen kommer sikkert snart med et indlæg, hvor han
> bedyrer at han kan få skiftet filteret for 14.50 kr. et eller andet
> sted i Jylland.


Med moms og fri lånebil.




--
MVH
Ib Jakobsen

Klaus D. Mikkelsen (05-06-2009)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 05-06-09 12:12

Ib Jakobsen skriver:
>
> Med moms og fri lånebil.

1. Min slæde har ikke partikelfilter, men katalysator.

2. Næste slæde får vidst ikke brug for partikelfilter, turbo og evt
kompressor søger i samråd med brændstoffet for ikke at svine som en
gammel færge.


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

folmer@rasmussen.dk (05-06-2009)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 05-06-09 12:19

On Fri, 05 Jun 2009 13:12:08 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Ib Jakobsen skriver:
>>
>> Med moms og fri lånebil.
>
>1. Min slæde har ikke partikelfilter, men katalysator.
>
>2. Næste slæde får vidst ikke brug for partikelfilter, turbo og evt
>kompressor søger i samråd med brændstoffet for ikke at svine som en
>gammel færge.

>--

Det er jo temmeligt begrænset hvad man kan bruge det til, når man står
med en regning på over 25.000 kr. for et filterskift.

Jeg husker endnu sagen om Audi-ejeren der havde fået ødelagt bagruden
i sin cabriolet. Det ville de have i nærheden af 50.000 kr. for!! Man
kunne nemlig kun udbedre skaden ved at skifte hele kalechen!

Det er s'gu ikke gratis at være VAG fan.

--

Venlig hilsen
Folmer

Klaus G. (05-06-2009)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 05-06-09 12:27

> Det er s'gu ikke gratis at være VAG fan.
Nej, og vores hørelse går det også udover, når folk hele tiden skriger at
det er dyrt ;)


--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk



Klaus D. Mikkelsen (05-06-2009)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 05-06-09 12:36

"Klaus G." skriver:
>
> Nej, og vores hørelse går det også udover, når folk hele tiden skriger at
> det er dyrt ;)

ROFL...


KLaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

folmer@rasmussen.dk (05-06-2009)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 05-06-09 13:10

On Fri, 5 Jun 2009 13:26:38 +0200, "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com>
wrote:

>> Det er s'gu ikke gratis at være VAG fan.
>Nej, og vores hørelse går det også udover, når folk hele tiden skriger at
>det er dyrt ;)

>--

Der går ikke røg af en brand...............

Når man slår ned i et kobbel ulve, hyler den der bliver ramt osv. osv.

Og så er vi et par stykker der hyler, fordi vi elsker at mobbe de
hårdt ramte.

--

Venlig hilsen
Folmer

Klaus D. Mikkelsen (05-06-2009)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 05-06-09 12:29

folmer@rasmussen.dk skriver:
>
> Det er jo temmeligt begrænset hvad man kan bruge det til, når man står
> med en regning på over 25.000 kr. for et filterskift.

Korrekt.


Stakkels fyr, har ikke brændt sin bil af en gang i mellem og står nu med
et stoppet filter.


> Jeg husker endnu sagen om Audi-ejeren der havde fået ødelagt bagruden
> i sin cabriolet. Det ville de have i nærheden af 50.000 kr. for!! Man
> kunne nemlig kun udbedre skaden ved at skifte hele kalechen!

Var det ikke også en "hystadefætter" vi havde gang i der?

Var han gået andre steder hen end SMC kunne det nok godt have været
ordnet.

> Det er s'gu ikke gratis at være VAG fan.

Ikke, hvis man bruger SMC værksteder.....


Ind til videre har jeg kørt over 90.000 km for under 10.000 kr i
serviceomkostninger. Hvordan er prissætningen for samme km, når man er
"Hyundai fan"?



klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

folmer@rasmussen.dk (05-06-2009)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 05-06-09 13:07

On Fri, 05 Jun 2009 13:29:09 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>folmer@rasmussen.dk skriver:
>>
>> Det er jo temmeligt begrænset hvad man kan bruge det til, når man står
>> med en regning på over 25.000 kr. for et filterskift.
>
>Korrekt.
>
>
>Stakkels fyr, har ikke brændt sin bil af en gang i mellem og står nu med
>et stoppet filter.

>--

Står det i instruktionsbogen at man skal køre dirt-track for at slippe
for de store udgifter?

>--


>> Jeg husker endnu sagen om Audi-ejeren der havde fået ødelagt bagruden
>> i sin cabriolet. Det ville de have i nærheden af 50.000 kr. for!! Man
>> kunne nemlig kun udbedre skaden ved at skifte hele kalechen!
>
>Var det ikke også en "hystadefætter" vi havde gang i der?

>--

Jeg forstår ikke dit brug af ordet også i denne sammenhæng. ,-)

>--


>Var han gået andre steder hen end SMC kunne det nok godt have været
>ordnet.

>--

Jamen det gjorde manden jo! Han var bl.a. hos en kaleschesmed med
speciale i bådkalescher, og Audi's konstruktion gjorde, at ikke heller
han kunne hjælpe.

>--

>> Det er s'gu ikke gratis at være VAG fan.
>
>Ikke, hvis man bruger SMC værksteder.....

>--

Det véd du jo godt at de fleste gør, p.gr.a. garanti osv. At det er
ubegavet er en helt anden sag.

>--

>Ind til videre har jeg kørt over 90.000 km for under 10.000 kr i
>serviceomkostninger. Hvordan er prissætningen for samme km, når man er
>"Hyundai fan"?

>--

Jamen det går faktisk forrygende. Nu har jeg ganske vist kun kørt
65.000 km., og med noget så gammeldags som 15.000 km. intervaller på
service, er jeg nået så langt som 7.300 kr

Det synes jeg s'gu ikke der er nogen grund til at skamme sig over i
betragtning af at det er en vogn i Audi A6 størrelse. Og desuden er
det københavnerpriser, aut. værksted, moms og hele svineriet vi taqler
om.

--

Venlig hilsen
Folmer

Klaus D. Mikkelsen (05-06-2009)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 05-06-09 14:04

folmer@rasmussen.dk skriver:
>
> Står det i instruktionsbogen at man skal køre dirt-track for at slippe
> for de store udgifter?

Har du ikke selv læst artiklen?


> Det véd du jo godt at de fleste gør, p.gr.a. garanti osv. At det er
> ubegavet er en helt anden sag.

Folk vil ikek høre efter.

> Jamen det går faktisk forrygende. Nu har jeg ganske vist kun kørt
> 65.000 km., og med noget så gammeldags som 15.000 km. intervaller på
> service, er jeg nået så langt som 7.300 kr

Altså 4 eftersyn af knapt 2000 kr/stk?

> Det synes jeg s'gu ikke der er nogen grund til at skamme sig over i
> betragtning af at det er en vogn i Audi A6 størrelse. Og desuden er
> det københavnerpriser, aut. værksted, moms og hele svineriet vi taqler
> om.

Tja, jeg har selv konsulteret "autoriseret mærkeværksted" (VW) for at få
min slæde serviceret.


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Mogens (05-06-2009)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 05-06-09 13:07

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
news:4A290185.487F0D5F@du.kan.finde.den...

>> Det er jo temmeligt begrænset hvad man kan bruge det til, når man står
>> med en regning på over 25.000 kr. for et filterskift.
>
> Korrekt.

Så er det jo godt, at man kører på serviceaftale

> Ind til videre har jeg kørt over 90.000 km for under 10.000 kr i
> serviceomkostninger.

Ja ja det er fint - jeg har også en VAG, og det koster i princippet 4.500 kr
hver gang. Jeg har været afsted 3 gange på de 50.000 km, bilen har kørt
(serviceaftale)


folmer@rasmussen.dk (05-06-2009)
Kommentar
Fra : folmer@rasmussen.dk


Dato : 05-06-09 13:20

On Fri, 05 Jun 2009 12:07:26 GMT, "Mogens" <no@mail.com> wrote:

>"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
>news:4A290185.487F0D5F@du.kan.finde.den...
>
>>> Det er jo temmeligt begrænset hvad man kan bruge det til, når man står
>>> med en regning på over 25.000 kr. for et filterskift.
>>
>> Korrekt.
>
>Så er det jo godt, at man kører på serviceaftale

>--

Det er nok vejen frem.

>--

>> Ind til videre har jeg kørt over 90.000 km for under 10.000 kr i
>> serviceomkostninger.
>
>Ja ja det er fint - jeg har også en VAG, og det koster i princippet 4.500 kr
>hver gang. Jeg har været afsted 3 gange på de 50.000 km, bilen har kørt
>(serviceaftale)

>--

De 4.500 kr. er det prisen på serviceaftalen, eller er det det
fakturerede beløb?

Hvis det er det sidstnævnte, hvad koster så serviceaftalen?

--

Venlig hilsen
Folmer

Mogens (05-06-2009)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 05-06-09 14:24

<folmer@rasmussen.dk> skrev i meddelelsen
news:863i25ph5ve1bnqp8uj1hm9lloa30g40g6@4ax.com...

> Det er nok vejen frem.

Nok afhængig af eens km-forbrug...

> De 4.500 kr. er det prisen på serviceaftalen, eller er det det
> fakturerede beløb?

Når man er på serviceaftale, får man en fakturakopi, så man kan følge med i,
hvad de udfører af arbejde og forbruger af materialer. Den skal du
eksempelvis navnede, hvis du vil reklamere over noget. Faktura'en sender VAG
til leasingselskabet, hvorfor du kan se selskabets rabatordning mv. Ja de
får rask væk 20% rabat

> Hvis det er det sidstnævnte, hvad koster så serviceaftalen?

Nej du får ikke min serviceaftale at vide - det er en forretningsmæssig
hemmelighed.


Ukendt (05-06-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 05-06-09 16:24


<folmer@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
news:863i25ph5ve1bnqp8uj1hm9lloa30g40g6@4ax.com...

> Hvis det er det sidstnævnte, hvad koster så serviceaftalen?

Det lyder flot med etiketten "serviceaftale".
Som om man har lavet en fræk aftale med værkstedet
som går ud på, man næsten kan få lavet service gratis.

Men bilværksteder er dyre, så hvad er der reelt
sparet ved disse, må det være, særaftaler sammenlignet
med et alm. service-besøg ?

Nok mere forvirring end besparelser.



Mogens (05-06-2009)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 05-06-09 16:39

">> Eque <<" <-> skrev i meddelelsen
news:4a29387f$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det lyder flot med etiketten "serviceaftale".

Jep

> Som om man har lavet en fræk aftale med værkstedet
> som går ud på, man næsten kan få lavet service gratis.

Nope...

> Men bilværksteder er dyre, så hvad er der reelt
> sparet ved disse, må det være, særaftaler sammenlignet
> med et alm. service-besøg ?
> Nok mere forvirring end besparelser.

Nope - det betyder, at du altid og gennem hele perioden nøjagtigt kender
dine omkostninger for bilens drift således, at dit budgettet ikke bølger op
ned alt efter, hvad bilen måtte fejle. That's it !


Ukendt (05-06-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 05-06-09 16:55


"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
news:x_aWl.9327$U5.125726@newsb.telia.net...

> Nope - det betyder, at du altid og gennem hele perioden nøjagtigt kender
> dine omkostninger for bilens drift således, at dit budgettet ikke bølger
> op ned alt efter, hvad bilen måtte fejle. That's it !

Og hvornår starter denne typiske periode og hvor gammel
er bilen når denne slutter ?
Og går der en vital sliddel i stykker, så skal man
velsagtens selv betale for denne alligevel.
Og aftalen er nok kun iforb. med køb af ny
bil, hvor den ikke burde fejle det store selv
efter 5-7 år...



Mogens (05-06-2009)
Kommentar
Fra : Mogens


Dato : 05-06-09 17:00

">> Eque <<" <-> skrev i meddelelsen
news:4a293fe4$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Og hvornår starter denne typiske periode og hvor gammel
> er bilen når denne slutter ?

De fleste leasingkontrakter med serviceaftale kører 2, 3 eller 4 år.
Der er altid tale om spritnye biler - fra start.

> Og går der en vital sliddel i stykker, så skal man
> velsagtens selv betale for denne alligevel.

Nøh, alt undtaget dæk er normalt indeholdt i aftalen.

> Og aftalen er nok kun iforb. med køb af ny
> bil, hvor den ikke burde fejle det store selv
> efter 5-7 år...

Sådan er livet ikke for en moderne bil, der kører 150 - 200.000 km på 3 år.
De koster "gerne" nogle service-kroner de sidste leveår


Ukendt (06-06-2009)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 06-06-09 07:57


"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
news:3ibWl.9330$U5.125861@newsb.telia.net...
>">> Eque <<" <-> skrev i meddelelsen
>news:4a293fe4$0$56772$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Og hvornår starter denne typiske periode og hvor gammel
>> er bilen når denne slutter ?
>
> De fleste leasingkontrakter med serviceaftale kører 2, 3 eller 4 år.
> Der er altid tale om spritnye biler - fra start.

OK. jeg havde overset der var tale om leasingaftaler.
Troede blot det handlede om en 'serviceaftale' på
et almindeligt værksted for en almindelig kunde, for
i disse tilfælde, skal værkstedet vel nok sørge for
at tjene kassen uanset hvad.,o)



Henrik B. (07-06-2009)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 07-06-09 18:14

">> Eque <<" <-> skrev i meddelelsen
news:4a2a134e$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> OK. jeg havde overset der var tale om leasingaftaler.
> Troede blot det handlede om en 'serviceaftale' på
> et almindeligt værksted for en almindelig kunde, for
> i disse tilfælde, skal værkstedet vel nok sørge for
> at tjene kassen uanset hvad.,o)

Øh nej.

--
http://www.saabklub.dk/


Armand (06-06-2009)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 06-06-09 10:32

Mogens skrev:
> ">> Eque <<" <-> skrev i meddelelsen
> news:4a29387f$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
>> Men bilværksteder er dyre, så hvad er der reelt
>> sparet ved disse, må det være, særaftaler sammenlignet
>> med et alm. service-besøg ?
>> Nok mere forvirring end besparelser.
>
> Nope - det betyder, at du altid og gennem hele perioden nøjagtigt kender
> dine omkostninger for bilens drift således, at dit budgettet ikke bølger
> op ned alt efter, hvad bilen måtte fejle. That's it !
>
Men hvis det viser sig at være et typisk problem med tilstoppede
partikelfiltre til dén pris vil service-aftalerne hurtigt stige
tilsvarende i pris :-|

--
Armand.

Armand (05-06-2009)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 05-06-09 16:07

Klaus D. Mikkelsen skrev:
> folmer@rasmussen.dk skriver:
>> Det er jo temmeligt begrænset hvad man kan bruge det til, når man står
>> med en regning på over 25.000 kr. for et filterskift.
>
> Korrekt.
>
>
> Stakkels fyr, har ikke brændt sin bil af en gang i mellem og står nu med
> et stoppet filter.
>
Hvis man som nordmand brænder bilen af ind i mellem, står man hurtigt
uden kørekort.
Af to under, hvilket er det bedste?

--
Armand.

Leif (05-06-2009)
Kommentar
Fra : Leif


Dato : 05-06-09 16:31

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen
news:4a293459$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Klaus D. Mikkelsen skrev:
>> folmer@rasmussen.dk skriver:
>>> Det er jo temmeligt begrænset hvad man kan bruge det til, når man står
>>> med en regning på over 25.000 kr. for et filterskift.
>>
>> Korrekt.
>>
>>
>> Stakkels fyr, har ikke brændt sin bil af en gang i mellem og står nu med
>> et stoppet filter.
>>
> Hvis man som nordmand brænder bilen af ind i mellem, står man hurtigt uden kørekort.
> Af to under, hvilket er det bedste?
>
> --
> Armand.


Man kan da nøjes med at bruge de to første gear - rensnings-virkningen er vel den samme...
/Leif, der heldigvis kører Primera.
152kkm på 2 sæt bremsedele, 6 olieskift / filter, et brugt (og billigt) spjældhus fra en hugger
et par bærekugler og et forhjulsleje. Det er vist ok på 8 år.


Armand (06-06-2009)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 06-06-09 10:30

Leif skrev:
>
> 152kkm på 2 sæt bremsedele, 6 olieskift / filter, et brugt (og billigt)
> spjældhus fra en hugger
> et par bærekugler og et forhjulsleje. Det er vist ok på 8 år.
>
Godnok kun på den halve alder og distance, genkender jeg kun olie/filter
-skiftene!

--
Armand.

Leif (06-06-2009)
Kommentar
Fra : Leif


Dato : 06-06-09 12:49

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen
news:4a2a36cf$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Leif skrev:
>>
>> 152kkm på 2 sæt bremsedele, 6 olieskift / filter, et brugt (og billigt) spjældhus fra en hugger
>> et par bærekugler og et forhjulsleje. Det er vist ok på 8 år.
> >
> Godnok kun på den halve alder og distance, genkender jeg kun olie/filter -skiftene!
>
> --
> Armand.


Der er også ok, resten kom først her på det sidste. (Ned)slidte skiver (oplyst til syn)
Så er der jo ingen vej udenom. Bærekugler pga. larm. Spjældhus pga. udsættere
omkring 4200 rpm. Sikkert en defekt sensor - der sidder bl.a. spjældpotmeter.
Udskiftede som et forsøg for at undgå dyre mekanikertimer - OBCD viste ikke noget.
Forhjulsleje pga. at mekkeren brugte varme for at få dele adskilt iflg. andres erfaring.

/Leif


oz3bto (08-06-2009)
Kommentar
Fra : oz3bto


Dato : 08-06-09 13:03


"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
news:4A290185.487F0D5F@du.kan.finde.den...
> folmer@rasmussen.dk skriver:
>>
>> Det er jo temmeligt begrænset hvad man kan bruge det til, når man står
>> med en regning på over 25.000 kr. for et filterskift.
>
> Korrekt.
>
>
> Stakkels fyr, har ikke brændt sin bil af en gang i mellem og står nu med
> et stoppet filter.
>
>
>> Jeg husker endnu sagen om Audi-ejeren der havde fået ødelagt bagruden
>> i sin cabriolet. Det ville de have i nærheden af 50.000 kr. for!! Man
>> kunne nemlig kun udbedre skaden ved at skifte hele kalechen!
>
> Var det ikke også en "hystadefætter" vi havde gang i der?
>
> Var han gået andre steder hen end SMC kunne det nok godt have været
> ordnet.
>
>> Det er s'gu ikke gratis at være VAG fan.
>
> Ikke, hvis man bruger SMC værksteder.....
>
>
> Ind til videre har jeg kørt over 90.000 km for under 10.000 kr i
> serviceomkostninger. Hvordan er prissætningen for samme km, når man er
> "Hyundai fan"?
>
>
>
> klaus
> --
> Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe



80.000km og har "kun" kostet 1700kr i rep (orginal ABS føler)
Ok det er så også en nissan med ialt 200.000km på klokken



Klaus D. Mikkelsen (08-06-2009)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 08-06-09 14:28

oz3bto skriver:
>
> 80.000km og har "kun" kostet 1700kr i rep (orginal ABS føler)
> Ok det er så også en nissan med ialt 200.000km på klokken

Hvad så med service?


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Kim Voss Schrader (08-06-2009)
Kommentar
Fra : Kim Voss Schrader


Dato : 08-06-09 14:33

Hej!

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> oz3bto skriver:
>> 80.000km og har "kun" kostet 1700kr i rep (orginal ABS føler)
>> Ok det er så også en nissan med ialt 200.000km på klokken
>
> Hvad så med service?

Der er så skiftet støddæmpere, fjedre, bøsninger osv. til service

--
Mvh, Kim Voss Schrader (der er rimelig træt af folks biler der "aldrig
går istykker")

oz3bto (08-06-2009)
Kommentar
Fra : oz3bto


Dato : 08-06-09 18:28


"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
news:4A2D11CB.850F0B40@du.kan.finde.den...
> oz3bto skriver:
>>
>> 80.000km og har "kun" kostet 1700kr i rep (orginal ABS føler)
>> Ok det er så også en nissan med ialt 200.000km på klokken
>
> Hvad så med service?
>
>
> Klaus
> --
> Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe



klare jeg selv



Klaus D. Mikkelsen (08-06-2009)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 08-06-09 21:31

oz3bto skriver:
>
> klare jeg selv

Okay, så du syntes det er rimeligt at sammenligne priser på autoriseret
service, med gør det selv værkstedet?


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Brian (09-06-2009)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 09-06-09 20:11


"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
news:4A2D7519.3264B7CF@du.kan.finde.den...

> Okay, så du syntes det er rimeligt at sammenligne priser på autoriseret
> service, med gør det selv værkstedet?

Helt i skoven IMO - det ville svare til at sammenligne priser fra f.eks en
forhandler på Lars Tyndskid's marker, med en forhandler i
hovedstadsområdet... hvis du forstår sådan en lille en

/Brian


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste