MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
F8 - fejlsikret tilstand ?
Fra : Lars Knudsen

Dato : 04-06-09 16:49

Vista - jeg kan godt komme ind til siden , med muligheden for de 3
fejlsikret tilstande, men når windows skal indlæse filerne , går den i stå
med et "Vent..." nede til venstre. der sker ikke en skid. Min ene harddisk
( RAID0) har det vist ikke så godt men ; er der andre muligheder for at
komme "ind" i Vista i fejlsikret tilstand eller måske uden ?

Jeg vil godt lige ind og redde lidt data.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 04-06-09 17:25

har selv fundet ud af det :
Sidst kendte fungerende konfiguration på samme side