Olie på Mazda 626 '93?
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-06-09 08:02

Hej!

Hvad kan man hælde på en Mazda 1.8i fra '93 (en GE)? Den har kørt 330kkm :-|

Gode idéer? Det skal være billigt og i fuldsyntetisk-kategorien.

Sidder og overvejer, om en 5W40 er for tynd (har vist noget stående i
mit kælderrum).

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-06-09 10:59

Hej!

Never mind, den gamle hakker får 15W40 påfyldt - så må den være tilfreds :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : leo.5500@gmail.com

Dato : 02-06-09 04:11

On 2 Jun., 11:59, Kim Voss Schrader <usen...@mumbojumbo.dk> wrote:
> Hej!
>
> Never mind, den gamle hakker får 15W40 påfyldt - så må den være tilfreds :)
>
> --
> Mvh, Kim Voss Schrader

Kan du finde en fuldsyntetisk der er billig og samtidig så tyk ?? Jeg
synes de er 5W-40 allesammen.

Leo

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-06-09 12:10

Hej!

leo.5500@gmail.com wrote:

> Kan du finde en fuldsyntetisk der er billig og samtidig så tyk ?? Jeg
> synes de er 5W-40 allesammen.

Hvem snakker om fuldsyntetisk? :)

149,- for en alm. motorolie fra HN. Bilen kan næppe mærke forskel alligevel.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : leo.5500@gmail.com

Dato : 02-06-09 06:06

On 2 Jun., 13:09, Kim Voss Schrader <usen...@mumbojumbo.dk> wrote:
> Hej!
>
> leo.5...@gmail.com wrote:
>
>  >

> Hvem snakker om fuldsyntetisk? :)

Det gjorde du da i startindlægget, men du har ret: Bilen er formentlig
helt ligeglad.

Leo

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-06-09 14:36

Hej!

leo.5500@gmail.com wrote:
> Det gjorde du da i startindlægget, men du har ret: Bilen er formentlig
> helt ligeglad.

Du har ret, my bad :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader