atm adsl fra tdc på linux?
Fra : Lars

Dato : 31-07-01 10:53

er der nogen, som har en vejledning til hvordan man får en atm løsning til
at virke under linux (redhat)?

/lars

Fra : Christian Andersen

Dato : 31-07-01 12:45

www.koldfront.dk/staff/asjo/text/netexpres.html

--
..signature

Fra : Jørgen Mondrup Krist~

Dato : 31-07-01 14:52

er der nogen chance for at man også kan få det til at virke med pro@cess ?
(ikke kun redhat jeg bruger mere
debian)

Med Venlig Hilsen
Mikkel Mondrup Kristensen
mikkel@bhux.dk

"Christian Andersen" <fs6d7dzu8rkqmp001@sneakemail.com> skrev i en
meddelelse news:3b669a53$0$73373$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Christian Andersen

Dato : 31-07-01 15:11

Jørgen Mondrup Kristensen wrote:

>er der nogen chance for at man også kan få det til at virke med pro@cess ?
>(ikke kun redhat jeg bruger mere debian)

Pro@cess bruger, så vidt jeg ved, router, så der burde ikke være nogen
problemer. Det er bare at sætte netkortet op til at køre DHCP.

--
..signature

Fra : Jørgen Mondrup Krist~

Dato : 31-07-01 17:07

> Pro@cess bruger, så vidt jeg ved, router, så der burde ikke være nogen
> problemer. Det er bare at sætte netkortet op til at køre DHCP.
jeg vil helst undgå at bruge routeren da man ikke lige kan ændre i den og da
jeg ikke lige vil købe en ny router så tænkte jeg på at smide et atm kort i
en maskine og bruge den til router, jeg har set et sted at man kan med BSD
men jeg er ikke sikker på om man kan på linux men da det er min primære
server platform vil jeg helst blive i linux

Mikkel Mondrup Kristensen
Mikkel@bhux.dk

Fra : Jesper Dybdal

Dato : 31-07-01 20:59

"Jørgen Mondrup Kristensen" <mondrup@kristensen.mail.dk> wrote:

> [...]
>men jeg er ikke sikker på om man kan på linux men da det er min primære
>server platform vil jeg helst blive i linux

Man kan desværre ikke med Linux - kun OpenBSD.

--
Jesper Dybdal, Denmark.
http://www.dybdal.dk (in Danish).

Fra : Jørgen Mondrup Krist~

Dato : 31-07-01 22:18

> Man kan desværre ikke med Linux - kun OpenBSD.
er det så uden de store problemer(tm) eller skal der meget til ?

Mikkel Mondrup Kristensen
mikkel@bhux.dk