Oh, I der tror
Fra : Ukendt

Dato : 01-06-09 14:55

Jeg vil lige minde de troende om at hædre Profeten, - Wilstrup gør det ofte,
men jeg ser for få rosende ord fra andre fra venstrefløjen, - lige for
tiden.

Her er et par manende ord fra bloggeren William OG fra selveste universets
skaber og opretholder:

Sura 33:53:

I, der tror! Træd ikke ind i Profetens huse til et måltid, med mindre det er
blevet jer tilladt, og ikke uden at vente på, at maden er færdig! Når I er
blevet inviteret, kan I træde ind, og når I har spist, skal I sprede jer
igen og ikke blive siddende sammen for at snakke.

Allright, lad os lige sætte de ord ind i den rette sammenhæng.

Vi har et omnipotent væsen. Dette er den absolut sidste gang at han taler
til menneskeheden. Han advarer ikke mod holocaust. Han fortæller dem ikke om
pencillin. Han forbyder ikke pædofili. Han prioriterer sin indsats. Han
koncentrerer sig om det vigtigste:

Lad nu være med at forstyr Profeten under maden!

Fra : Ivannof

Dato : 03-06-09 15:37

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> koncentrerer sig om det vigtigste:
>
> Lad nu være med at forstyr Profeten under maden!

Det er også interessant, at Ron Hubbard fra Scientology og Paster Moon fra
Moonbevægelsen har man ingen problemer med at kalde hvad de er. Tænk, hvis
disse også skulle være indbefattet af den fremtidige religiøse beskyttelse,
der straffer religionskritik. Og hvorfor skulle de ikke? Det er kuns
antallet af tilhængere, der er til forskel. Og så er det sjældent at mindre
religiøse sekter er voldelige.

Det er måske det voldelige element i Muhammedanismen, der trods alt er det,
der har aftvunget respekt?

Hilsen Ivan