MS Windows
briani 27239
USB folder med indhold ændret til "File" -~
Fra : Tornorhal

Dato : 31-05-09 20:29

Hej.
Jeg havde en mappe med word-dokumenter på en usb stick.
Jeg kører Vista.
Pludselig er mappen væk, - tilbage er kun "et eller andet" med navnet "File"
Jeg kan ikke åbne dette File...

Hvad har Windows gang i...?
Hvad gør jeg...??

På forhånd Tak.

Mvh
Torkil

Fra : Allan Vebel

Dato : 31-05-09 22:36

Tornorhal skrev:

> Hvad gør jeg...??

Henter mappen fra din backup - hvor svært kan det
være

Du fortæller vel ikke at du KUN har dine dokumenter
på en udb-pen?

Jeg har mine dokumenter tre steder, så er de altid
sirkret.

--
Allan Vebel
Skal vi mødes?

Fra : Tornorhal

Dato : 01-06-09 08:05

"Allan Vebel" >
> [...]
>
> Du fortæller vel ikke at du KUN har dine dokumenter
> på en udb-pen?
>
> Jeg har mine dokumenter tre steder, så er de altid

Nej - så sandelig ikke.. - Men derimod en "Blondine student",
som - på trods af gode råd og forklaringer -´synes, at det
"er da åhh så smart og let".....

Som du sikkert kan gætte, - hvem forventes at redde trådene ud..?

Er alt så ikke sagt....?

> mvh
Torkil

Fra : JBH

Dato : 01-06-09 09:15

"Tornorhal" <tornorhal@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kører Vista.
> Pludselig er mappen væk, - tilbage er kun "et eller andet" med navnet

Man kan prøve om et fil recovery program kan genskabe noget.

Jeg mener at jeg har før fundet filer med f.eks PC Inspector File Recovery.

http://www.snapfiles.com/get/pcinspector.html

mvh
JBH

Fra : Peter

Dato : 01-06-09 11:21

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Man kan prøve om et fil recovery program kan genskabe noget.
>

> Jeg mener at jeg har før fundet filer med f.eks PC Inspector File
> [...]
Og så må du lære hende, at man bruge "sikker fjernelse af hardware", når man
fjerner et USB stick. Så undgår man den slags.
I øvrigt er de billige USB stick kun lavet til at kunne læses fra/skrives
til ca. tusinde gange. Det betyder ikke at de ikke kan holde længere. De
lidt dyrere kan så måske holde til 10.000 transaktioner, men USB stick er,
under alle omstændeligheder ikke et pålideligt lager medie.

PeterB

Fra : JBH

Dato : 01-06-09 12:09

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt dyrere kan så måske holde til 10.000 transaktioner, men USB stick er,
> under alle omstændeligheder ikke et pålideligt lager medie.

Hvis disse USB sticks er partitioneret og formateret som en harddisk, må de
vel også kunne "vedligeholdes" som en harddisk, så man undgår at bruge
defekte sektorer. ?

mvh
JBH

Fra : Tornorhal

Dato : 01-06-09 14:36

> Tak for de for skellige gpde råd.
PC inspector firl recovery og noget fra Sandisk "USB Recovery" får en
chance.

>mvh
Torkil

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 01-06-09 21:01

"Tornorhal" <tornorhal@yahoo.dk> skrev i meddelelsen

> PC inspector firl recovery og noget fra Sandisk "USB Recovery" får en
> chance.

> Torkil

Bemærk lige, at på www.pcinspector.de kan du også hente et særligt program
til netop memorysticks m.m.
Det hedder Smart Recovery og er også gratis.

Kurt

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-06-09 17:56

"Tornorhal" <tornorhal@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg kører Vista.
> Pludselig er mappen væk, - tilbage er kun "et eller andet" med navnet

Hej.

Fylder filerne ca. det samme som før, har du prøvet at omdøbe dem med en
filendelse som word gemmer i?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.