Indsæt symbol er væk på * i 3310 ?
Fra : Peter

Dato : 31-07-01 11:17

Hej
Jeg havde da min TLF var ny en funktion i * tasten hvor jeg gik direkte i
"indsæt symbol" menuen, men nu har jeg den kun hvis jeg går i "valg" og ned
i "indsæt symbol"
Nu er * funktionen væk
Hvad mon jeg har været inde og pille i så funktionen er væk ?
Håber her er en der kan hjælpe mig

mvh
Peter Micheelsen
lpm@it.dk

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 31-07-01 16:13

I N3210 går den kun derind, når ordbogen er slået fra.. Det gør du på
#-tasten

Fra : CWboy

Dato : 31-07-01 21:11

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i
<9k6i40$79n$1@sunsite.dk>:

>I N3210 går den kun derind, når ordbogen er slået fra.. Det gør du på
>#-tasten

Tjaahh... i min gamle 3210 kunne jeg, ligesom i min 3310, bare holde *'en
inde i ~1 sekund, og så kommer den op...

--
Jimmy Carlsen
CWboy.dk - sange/akkorder, webdesign og lidt om mobil.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-07-01 23:31

CWboy skrev:

>Tjaahh... i min gamle 3210 kunne jeg, ligesom i min 3310, bare holde *'en
>inde i ~1 sekund, og så kommer den op...

Perfekt - det tip kender jeg ikke, og det har irriteret mig grænseløst
hver gang jeg skulle skrive et komma eller et udråbstegn.

Takker :)

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 01-08-01 23:53

> Perfekt - det tip kender jeg ikke, og det har irriteret mig grænseløst
> hver gang jeg skulle skrive et komma eller et udråbstegn.

Komma og udråbstegn ligger begge på 1-tallet.. *S*

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-08-01 00:33

*DrømmeFyren* skrev:

>Komma og udråbstegn ligger begge på 1-tallet.. *S*

Men af en eller anden grund virker det ikke for mig hvis ordbogen er
slået til - så kommer der kun punktummer. Hvis den er slået fra, så
kan jeg få disse tegn med 1-tallet: ..,?!-+1

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 02-08-01 01:38

Lasse Hedegaard skrev:

> Men af en eller anden grund virker det ikke for mig hvis ordbogen er
> slået til - så kommer der kun punktummer. Hvis den er slået fra, så
> kan jeg få disse tegn med 1-tallet: ..,?!-+1

Også hvis du trykker på 1 og derefter *? Og der er med ordbogen på..

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 02-08-01 09:46

Boris Mathiasen skrev:

>Også hvis du trykker på 1 og derefter *? Og der er med ordbogen på..

Det virker, takker.

Før i tiden skrev jeg ikke så meget SMS, det gør jeg nu stadig ikke,
men det er blevet til lidt mere - og den del af manualen sprang jeg
faktisk over i sin tid :) Fandt også lige ud af, at man nemt skriver
tal ved at holde # nede (eller tal-tasten, hvis det bare er et enkelt
ciffer).

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 02-08-01 17:29

> Men af en eller anden grund virker det ikke for mig hvis ordbogen er
> slået til - så kommer der kun punktummer. Hvis den er slået fra, så
> kan jeg få disse tegn med 1-tallet: ..,?!-+1

Jamen, når ordbogen er slået til, skifter du jo mellem
kombinationsmulighederne på *-tasten...

Fra : Peter

Dato : 01-08-01 05:42

Takker
Jeg havde glemt at den skulle holdes inde

mvh
Peter

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 01-08-01 23:52

"CWboy" <spamfilter@cwboy.dk> wrote in message

> Tjaahh... i min gamle 3210 kunne jeg, ligesom i min 3310, bare holde *'en
> inde i ~1 sekund, og så kommer den op...

Hm... Det har jeg ikke prøvet, men det er da et forsøg værd.. *S*

Fra : CWboy

Dato : 02-08-01 13:57

<9ka18m$11vn$1@news.cybercity.dk>:

>Hm... Det har jeg ikke prøvet, men det er da et forsøg værd.. *S*

I øvrigt, når I nu er kommet ind i Indsæt symbol... Så kan man på de
nyeste af Nokia-telefonerne trykke # for at springe en linje ned - det gør
det hele lidt nemmere, hvis man fx skal have fat i parenteserne...