Links i spandevis
Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 19:47

Som jeg tidligere har været inde på, så er det sjældent jeg gider at
finde links til mine synspunkter, da jeg ikke mener at dette forum er et
videnskabeligt projekt. Det er ikke ensbetydende med at jeg aldrig vil
finde eller forlange dokumentation for noget som helst -for det vil jeg
naturligvis. Til gengæld gider jeg ikke at dokumentere alt muligt. Fx
ville jeg ikke give et link til en der påstod at World Trade Centerets
ødelæggelse ikke var sand. Det må man regne med som noget naturligt at
alle ved.

Når det drejer sig om påstande om at russerne spiste små børn, så vil
jeg til gengæld forlange dokumentation. Det er muligt at det er
vanskeligt at se forskellen, men det er nok for mig at der er en
forskel.

Når Knud den Hellige Larsen ligefrem kalder mig en løgner og andre også
gør det, eller ironiserer over at det jeg skriver blot er
bortforklaringer som let kunne afgøres ved et link, så falder det ikke
disse fjolser ind, at det måske kunne være at jeg ikke gider at finde
indlysende ting frem, som enhver almindelig politisk iagttager ved er
sand.

Derfor gad jeg ikke finde frem til noget link på begivenheder der fandt
sted i 2003. Det var simpelthen noget jeg vidste - og jeg finder det
stadigvæk besynderligt at jeg skal kaldes løgner fordi jeg ikke uden
videre kom med diverse links.

Nu får "bortforklaringerne" mæle - herunder er der nogle citater og
links om netop det forhold at JP afviste Jesustegningerne, at JP var
hovedårsagen til at Thorsens Jesusbillede blev fjernet fra Birkerød
station på grund af en klage fra netop JP - at det også var JP der var
medansvarlig for at man ikke kunne trykke Jesus på undersiden af nogle
sandaler og at JP i det hele taget lader hånt om ytringsfriheden når den
ikke gavner dem selv.

Men lad nu citaterne tale - jeg kommer ikke med flere links om dette -
især da det formodes at være almindelig kendt stof. Så kan man så kalde
det for bortforklaringer - men i så fald er det ganske ligegyldigt:
sandheden kan ikke undertrykkes selvom det ikke passer Knud den Hellige
Larsen og Steen A. Thomsen og andre fjolser at den findes.

"I 2003 blev Jyllands-Posten tilbudt at bringe en tegning, der afbilder
Jesus mildt karikeret i færd med at udføre forskellige hop og spring som
en humoristisk kommentar til opstandelsen. Jyllands-Postens daværende
søndagsredaktør afviste imidlertid at bringe tegningen med følgende
begrundelse: »Jeg tror ikke, at Jyllands-Postens læsere vil more sig
over at se tegningen. Faktisk tror jeg, at den ville udløse et
ramaskrig. Derfor vil jeg ikke gøre brug af den.«
http://www.humanisme.dk/muhammed-karikaturer/´

" 1984 fik kunstneren Jens Jørgen Thorsen lov til at afbilde Jesus med
erigeret lem på et vægmaleri i Birkerød. Jyllands-Postens daværende
chefredaktør, Asger Nørgaard Larsen forlangte at få det fjernet.
Maleriet blev senere overmalet på trafikministerens ordre. En handling
som chefredaktøren roste i sin leder med følgende ord:
"Trafikministeren har vist både fornuft og mod til at forlange smøreriet
fjernet, selv om han kan forvente nye råb om grundlov og censur.

Senere da Jens Jørgen Thorsens Jesus-film, hvor Jesus blev gjort til et
seksuelt væsen, sendte et ramaskrig gennem Danmark og dele af Europa,
var JP en af de aviser, der førte an i kritikken
En sidste kommentar hernedefra sku' lig' vær den at »Terrorismen finder
sin åndelige ammunition i islam. Enhver religion har sine bureaukrater.
Hos islam er det imamerne" medens stats-religionen i Danmark og resten
af den vestlige verden, den såkaldte kapitalisme, finder sin åndelige
ammunition i at smide med sten efter andre - enhver religion har sine
hykleriske, selvmodsigende, selvforherligende og -glorificerende jubel
idioter.."
http://kritisk.wordpress.com/2008/02/13/en-storm-i-et-glas-vand-alment-navlebeskuende-hykleri-eller-det-der-er-v%C3%A6rre/

http://www.humanisme.dk/artikler/tendens16.php

http://www.humanisme.dk/logbog/2006-02.php#05.02.2006

http://avisen.dk/doedstrusler-mod-redaktoer-efter-jesus-tegning_7312.aspx

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-3616965.html

http://www.islamic.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=502932

http://alex.danemarca.dk/index.php?c=308

http://www.bt.dk/article/20060204/nyheder/102040025/

Jeg håber det er links nok til de link-liderlige - og som jeg forventer
gider højrefjolserne jo ikke læse dem, men nuj får vi at se.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-05-09 19:52

"Arne H. Wilstrup" skrev i en meddelelse

> Jeg håber det er links nok til de link-liderlige

Hey mand ! Wilstrup skrev noget selv jeg kunne forstå

link-liderlige ..... den er herlig mand !

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kim2000

Dato : 28-05-09 20:08

"Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse
> Som jeg tidligere har været inde på, så er det sjældent jeg gider at finde
> links til mine synspunkter, da jeg ikke mener at dette forum er et
> videnskabeligt projekt.

Ingen har vel benægtet at der lød et ramaskrig over Jesus tegningen på muren
eller at Indre mission ville gå i det røde felt og vi andre kristne blive
lidt fiskemule over tegninger af jesus på en ikke-flatterende måde. Og ikke
een eneste havde haft det mindste imod at muslimer var fornærmet over at en
massemorder var afbilledet i JP., iøvrigt på en sandværdig måde, det var jo
end ikke karrikatur. Forskellen er at præsterne rejste ned i Muhammedanien
og fik arrangeret mord og afbrændinger af danske bygninger - ja det var så
end ikke de rette tegninger de fremviste dernede, det var en franskmand til
en grisefest og en af Wahits egne børnetegninger der blev brugt. Havde
musserne sendt et brev til JP og havde udtrykt deres kritik, ja endda hvis
de havde brugt domstolene, så havde vi accepteret at det er deres ret. Det
er fandme ikke nogens ret at brænde folk og bygninger af fordi vi laver en
tegning eller ej. Så kan de fandme skide i havet og pisse af.

Fra : vvv

Dato : 28-05-09 20:26

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> "Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse

Forskellen er at præsterne rejste ned i Muhammedanien
> og fik arrangeret mord

Hvem er død?

> Det er fandme ikke nogens ret at brænde folk og bygninger af fordi vi
> laver en tegning eller ej. Så kan de fandme skide i havet og pisse af.

Pas på dit sprog. Måske vorherre kigger med på usenet!

vv

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 20:35

vvv wrote:
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Forskellen er at præsterne rejste ned i Muhammedanien
>
> Hvem er død?

Forlanger du navne? Er det ikke nok at søge på Nettet efter antallet af døde
under tegningsraseriet?

Fra : vvv

Dato : 28-05-09 21:02

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> Forlanger du navne? Er det ikke nok at søge på Nettet efter antallet af
> døde under tegningsraseriet?

Det er jo ikke mord når folk omkommer under optøjer, og næppe heller
arrengeret, altså mord, optøjerne var arrangerede, i øvrigt var det kun
"deres egne" der omkom.

vv

Fra : N_B_DK

Dato : 28-05-09 21:06

"vvv" <?@?> wrote in message
>i øvrigt var det
> kun "deres egne" der omkom.

Nå så det er altså helt iorden ?

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.

Fra : vvv

Dato : 28-05-09 21:17

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "vvv" <?@?> wrote in message
>

> Nå så det er altså helt iorden ?

Nej, men det gør det stadig ikke til mord.

vv

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-05-09 21:55

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Det er jo ikke mord når folk omkommer under optøjer, og næppe heller
> arrengeret, altså mord, optøjerne var arrangerede, i øvrigt var det kun

Lige et jubilæumseksempel:

Bombningen af DK's ambassade i Islamabad for et år siden kostede vist en
medarbejder og 7 andre livet.

Mvh
Martin

Fra : vvv

Dato : 29-05-09 21:07

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Lige et jubilæumseksempel:
>
> Bombningen af DK's ambassade i Islamabad for et år siden kostede vist en
> medarbejder og 7 andre livet.

Vi ved vel ikke om det skyldes tegninger, det kan lige så vel skyldes at vi
legede dikkende halevedhæng til George Bush og hans noget tvivlsomme krige.

vv

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-05-09 23:14

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen

> [...]
>>
> Vi ved vel ikke om det skyldes tegninger, det kan lige så vel skyldes at
> vi legede dikkende halevedhæng til George Bush og hans noget tvivlsomme

Tal for dig selv...

Fra : Kim2000

Dato : 30-05-09 08:44

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Vi ved vel ikke om det skyldes tegninger, det kan lige så vel skyldes at
> vi legede dikkende halevedhæng til George Bush og hans noget tvivlsomme

Og nogle er bare stivnakkede....

Fra : vvv

Dato : 30-05-09 10:16

> Og nogle er bare stivnakkede....

Ja, og hader alt der lugter af vesten, altså lige ud over det vi producere,
de har sjovt nok intet imod biler og mobiltelefoner.. Gamle stivnakkede
religiøse tosser, der ikke burde have gang på jorden.

vv

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 22:33

vvv wrote:
> [...]
>
> Det er jo ikke mord når folk omkommer under optøjer, og næppe heller
> arrengeret, altså mord, optøjerne var arrangerede, i øvrigt var det

Nej, det var ikke mord, men døde VAR noget de kunne have forudset, - ellers
har de da været totale idioter, men det var de vel også.

Fra : Kim2000

Dato : 28-05-09 22:45

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er jo ikke mord når folk omkommer under optøjer, og næppe heller
> arrengeret, altså mord, optøjerne var arrangerede, i øvrigt var det kun

Hold da helt op..... Hvad var jeg blevet kaldt hvis jeg havde brugt de ord??

Fra : vvv

Dato : 29-05-09 19:57

> Hold da helt op..... Hvad var jeg blevet kaldt hvis jeg havde brugt de
> ord??
Ja, det var du nok ikke sluppet heldigt fra, for det var klodset formuleret.
Det jeg mente var, at da det kun var deres ejne der døde var der næppe tale
om overlæg, og derfor heller ikke mord.

vv

Fra : Kim2000

Dato : 29-05-09 20:20

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, det var du nok ikke sluppet heldigt fra, for det var klodset
> formuleret.

Dejligt når man kan indrømme det.

> Det jeg mente var, at da det kun var deres ejne der døde var der næppe
> tale om overlæg, og derfor heller ikke mord.

Nej, det var nok ikke planlagt at folk skulle dø - i hvert fald ikke
arabere, ikke destro mindre så var disse landsforrædere udemærket klar over
at der ville blive optøjer og at den slags har det med være mere groteske
end de danske optøjre.

Alt i alt så døde der folk pga disse landsforrædere, det må siges at være et
roligt faktum. Og jeg har altså endnu ikke set Indre mission arrangere ture
til biblenbæltet for at få disse til at gå amok på danske bygninger og
personer. De har det med at være sure en gang imellem og så gå i en skarp
dialog med samfundet. Fx er det lykkes for disse folk at få pornobladene væk
fra børnehøjde de fleste steder ved dialog.

Fra : vvv

Dato : 29-05-09 21:12

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

..

> [...]
> arabere, ikke destro mindre så var disse landsforrædere udemærket klar
> over at der ville blive optøjer og at den slags har det med være mere

Formodenligt. Dog er det ikke sikkert de forudså at mellemøstlige regimer
ville bruge sagen som ventil for at tage dampen af folks utilfredshed med
indre problemer. Det fandens er jo at de folk ikke gjorde det for at være
onde og modbydelige, de tror fandeme på det pis, og de har nok ikke i samme
omfang som os andre indset hvor korrupte og undertrykkende diktaturene i
mellemøsten er. Religion gør desværre ofte blind, jo mindre oplyste folk
er, jo mere blinde bliver de.

> Alt i alt så døde der folk pga disse landsforrædere, det må siges at være
> et roligt faktum.
Roligt faktum? hvis det er en trykfejl kan jeg ikke se hvad du ville have
skrevet, hvis ikke forstår jeg ikke hvad du mener.

>Og jeg har altså endnu ikke set Indre mission arrangere ture til
>biblenbæltet for at få disse til at gå amok på danske bygninger og
>personer.

Nej, men kristne religiøse grupper fremprovokerer også gerne ballade i DK,
tænk blot på Faderhuset.

> De har det med at være sure en gang imellem og så gå i en skarp dialog med
> samfundet. Fx er det lykkes for disse folk at få pornobladene væk fra
> børnehøjde de fleste steder ved dialog.

Det er vel ikke IM's fortjeneste, det er vel bare den almindeligt tiltagende
nypuritarisme der står bag det.

vv

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 28-05-09 20:46

"vvv" skrev i en meddelelse

> Måske vorherre kigger med på usenet!

Så er han helt sikkert en af dem der skifter nick hele tiden

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : vvv

Dato : 28-05-09 21:03

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> Så er han helt sikkert en af dem der skifter nick hele tiden

Ja for satan, nu fik du afsløret ham, godt gået

vv

Fra : El Trabajador

Dato : 28-05-09 20:21

> [...]
> muligt. Fx ville jeg ikke give et link til en der påstod at World
> Trade Centerets ødelæggelse ikke var sand. Det må man regne med som

Sinä olet iso valehtelija.
--
El Trabajador
(työläinen)

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 20:39

Arne H. Wilstrup wrote:

> Når Knud den Hellige Larsen ligefrem kalder mig en løgner og andre
> også gør det,

Du ER en løgner, og har løjet lodret utallige gange, det ændre disse "links"
ikke det mindste ved.

Hold dig nu til sandheden fremover, så kan du måske få tilgivelse for dit
voldsomme sind en skønne dag.
Og det nytter dig ikke at du siger "jamen, det var mine *følelser* og skal
ikke forstås som fakta"

Sådan spiller klaveret ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 20:42

On Thu, 28 May 2009 20:47:08 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

<snip en hel masse>

> http://kritisk.wordpress.com/2008/02/13/en-storm-i-et-glas-vand-alment-navlebeskuende-hykleri-eller-det-der-er-v%C3%A6rre/

Der er da INGEN der kan tage den side seri¸st, når de på deres forside
skriver: "Anders Fjoghÿs forbrydelse mod den menneskelige bevidsthed".

De kan jo ikke engang stave.

> http://www.humanisme.dk/artikler/tendens16.php

Så kom der lige et link til tossen Rune Engelbreth Larsen's hjemmeside.

> http://www.humanisme.dk/logbog/2006-02.php#05.02.2006

Og endnu et.

> http://avisen.dk/doedstrusler-mod-redaktoer-efter-jesus-tegning_7312.aspx

Og så en totalt irrelevant artikel om nogle religi¸se (kristne)
tossehoveder's trusler mod en redakt¸r.

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-3616965.html

Derefter en artikel om en avis der har fravalgt noget materiale, hvilket de
er i deres fulde ret til (hvis de skulle trykke ALT, så ville avisen blive
tå tung at avisbudene ikke kunne b¿re den).

> http://www.islamic.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=502932

Derefter et yderst sobert blog-indl¿g fra Villy S¸vndal, som jeg for¸vrigt
er helt enig i, da Villy i indl¿get er på ytringsfhihedens side.

> http://alex.danemarca.dk/index.php?c=308

Så et indl¿g der modsiger Wilstrup's påstand.

> http://www.bt.dk/article/20060204/nyheder/102040025/

Derefter en artikel der er pr¿cis den samme som foregående link.

> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2006/02/03/234522.htm

Og til sidst et link der igen henviser til den samme artikel.

> Jeg håber det er links nok til de link-liderlige - og som jeg forventer
> gider h¸jrefjolserne jo ikke l¿se dem, men nuj får vi at se.

Jeg HAR l¿st alle links og der er INGEN af dem der underst¸tter Wilstrup's
påstande.

På mig virker det som om at Wilstrup blot har skrevet en r¿kke ord i
Google's s¸gemaskine og derefter taget de f¸rste 9 links der poppede op,
uden at vide hvad der rent faktisk stod i dem.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 20:51

Steen. A. Thomsen." <"s_a_thomsen(krølle)yahoo(dot)com wrote:
> [...]
> Google's s¸gemaskine og derefter taget de f¸rste 9 links der poppede
> op, uden at vide hvad der rent faktisk stod i dem.

Den har han optrådt med flere gange, - da han skulle "bevise" at
modersmålsundervisning var vidunderligt, så kom han efter utallige
opfordringer med TRE links, hvoraf et modsagde hans budskab, og var meget
st¿rkt IMOD. Han kommenterede aldrig fejltagelsen, naturligvis, men lige
siden har han hadet TL, som var den der endelig fik disse links ud af
geniet.

Arnes udgangspunkt - formodentlig en arbejdsskade - er at når HAN siger
noget, så er det bare *sandheden*, og ingen burde tvivle på den, - lige som
i anden klasse.

Fra : Kim2000

Dato : 28-05-09 20:54

"Steen. A. Thomsen." <"s_a_thomsen(krølle)yahoo(dot)com"> skrev i en
meddelelse news:1fnhm7mh8gyzn.1sj5p5kvaln0y.dlg@40tude.net...
> [...]
> Google's s¸gemaskine og derefter taget de f¸rste 9 links der poppede op,
> uden at vide hvad der rent faktisk stod i dem.

Wilstrup er kendt at komme med indl¿g på 100kb eller l¿ngere for at få ret,
og da kun de f¿rreste k¿mper sig igennem dem, så kan man vel sige han får
lidt ret, eller i hvert fald fred til at udråbe sig som vinder.

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-05-09 21:16

> [...]
> få ret, og da kun de f¿rreste k¿mper sig igennem dem, så kan man vel
> sige han får lidt ret, eller i hvert fald fred til at udråbe sig som

Stalinisten er alle debattaberes moder (eller rettere fader).

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 22:52

"Steen. A. Thomsen." <"s_a_thomsen(krølle)yahoo(dot)com"> skrev i
meddelelsen news:1fnhm7mh8gyzn.1sj5p5kvaln0y.dlg@40tude.net...
> [...]
> op,
> uden at vide hvad der rent faktisk stod i dem. ''

Nu prøver jeg for sidste gang at få dig til at fatte blot det mindste;
jeg skrev at JP havde afvist tegningerne med Jesus -det bestred I, jeg
dokumenterede det -og du kommer med noget helt andet.

Det eneste jeg altså skulle dokumentere var om JP havde afvist at bringe
Jesustegningerne - og det gjorde jeg.

Jeg var fuldt ud klar over at du ikke ville acceptere det, men at du i
stedet ville komme med en masse udenomssnak - det fik jeg ret i. Det har
nemlig INTET at gøre med om folk er enige med mig i de pågældende link
eller ej - det handler slet og ret om Jesustegningerne blev afvist af
JP.

Jeg gider ikke at fortsætte denne mistrøstige diskussion med dig - jeg
fik 100 procent ret i alt hvad jeg skrev - også det med at du ville
komme med bortforklaringer og tale om noget helt andet. Du har dermed
leveret det bedste argument for hvorfor det er nyttesløst at dokumentere
ret meget her i denne gruppe. Jeg takker for at du endnu en gang har
vist dig som det fjols du er og at du dermed har bevist min påstand om
dette og den med linkene.

Fjols -endnu en gang plonk! du må da efterhånden blive ret så træt af at
ændre navn hele tiden?

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-09 00:00

On Thu, 28 May 2009 23:51:31 +0200, Arne H. Wilstrup wrote:

<snip>

> Nu prøver jeg for sidste gang at få dig til at fatte blot det mindste;
> jeg skrev at JP havde afvist tegningerne med Jesus -det bestred I

Allerede HER begynder løgnene.

>, jeg
> dokumenterede det -og du kommer med noget helt andet.

IGEN en løgn. Jeg har på intet tidspunkt påstået at JP ikke afviste
"jesus-tegningerne".

> Det eneste jeg altså skulle dokumentere var om JP havde afvist at bringe
> Jesustegningerne - og det gjorde jeg.

Der kom den 3. løgn.

Der er sgu da INGEN der har bestridt at JP ikke bragte de omtalte
Jesus-tegninger.

> Jeg var fuldt ud klar over at du ikke ville acceptere det, men at du i
> stedet ville komme med en masse udenomssnak - det fik jeg ret i.

Der kom den 4. løgn.

>Det har
> nemlig INTET at gøre med om folk er enige med mig i de pågældende link
> eller ej - det handler slet og ret om Jesustegningerne blev afvist af
> JP.

Ja, selvfølgelig blev de det, men det er overhovedet IKKE spørgsmålet.

"Humlen" er at du ikke har fattet begrebet "censur".

> Jeg gider ikke at fortsætte denne mistrøstige diskussion med dig - jeg
> fik 100 procent ret i alt hvad jeg skrev - også det med at du ville
> komme med bortforklaringer og tale om noget helt andet.

Det er DIG der snakker udenom. INGEN har påstået at JP afviste
"jesus-tegningerne". Selv JP siger jo at de ikke ville trykke dem.

>Du har dermed
> leveret det bedste argument for hvorfor det er nyttesløst at dokumentere
> ret meget her i denne gruppe.

Du har skudt begge fødder af dig selv, IGEN.

Du har lige digtet en lang løgnehistorie, for at kunne sige at det var
løgn.

>Jeg takker for at du endnu en gang har
> vist dig som det fjols du er og at du dermed har bevist min påstand om
> dette og den med linkene.

Så komme mudderspanden frem IGEN.

> Fjols -endnu en gang plonk! du må da efterhånden blive ret så træt af at
> ændre navn hele tiden?

ROTFLMAO.

Endnu en tur til Gulag efter en gang persontilsvining, fordi du dummede sig
IGEN.

Fra : Gud!

Dato : 28-05-09 22:52

"Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote in

> Når Knud den Hellige Larsen ligefrem kalder mig en løgner og andre
> også gør det, eller ironiserer over at det jeg skriver.

Tag en kiks og tør dine øjne lille ven, de fortæller jo blot sandheden,
_DU_ er jo _FULD_ af _LØGN_

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 23:03

"Gud!" <gud@dengylne.port> skrev i meddelelsen
> "Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote in

> Tag en kiks og tør dine øjne lille ven, de fortæller jo blot
> sandheden,
> _DU_ er jo _FULD_ af _LØGN_

tsk! tsk! hvor er det jeg lyver? lyver jeg om at JP havde afvistg
Jesustegningerne? ja eller nej. Nåeh, det kunne du ikke svar på, bror
lort -eller skal vi sige Knud den Hellige Larsen?

Du er blot endnu et bevis på at jeg har ret i det jeg skriver om jer
højrefjolser - I er IKKE til en seriøs debat. Selv når man med 100
procents sikkerhed kan dokumentere sine påstande, så hævder I stadig at
det vi dygtige og venlige folk på venstrefløjen lyver. I VIL ikke se
sandheden om så den stod for næsen af jer.

Det viste sig altså jeg havde ret endnu en gang - nemlig at om så jeg
kom med 100 links, så ville I stadig hævde at de jeg citerede var løgn -
netop fordi I ikke kan tåle at høre sandheden.

q.e.d.

Fra : GUD!

Dato : 28-05-09 23:11

"Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote in news:4a1f0a10$0$15893
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> "Gud!" <gud@dengylne.port> skrev i meddelelsen

> tsk! tsk! hvor er det jeg lyver?

Lille ven, kære Fantasten, du tror altså selv på alt det forstokket vrøvl
du hælder ud over nettet.

Skal du ikke i seng, der er vel skoledag i morgen

--
Jeg har _INTET_ med I-SLAM at skaffe.

Fra : P.N.

Dato : 28-05-09 23:13

"Gud!" <gud@dengylne.port> skrev i en meddelelse
> "Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote in

> Tag en kiks og tør dine øjne lille ven, de fortæller jo blot sandheden,
> _DU_ er jo _FULD_ af _LØGN_

Jamen hvorfor skulle han gøre det?. I tror ham jo ikke alligevel fordi han
fortæller alt det i ikke ønsker at høre.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-09 23:19

"P.N." <pln@mail.tdc.dk> skrev i meddelelsen

> "Gud!" <gud@dengylne.port> skrev i en meddelelse

> Jamen hvorfor skulle han gøre det?. I tror ham jo ikke alligevel fordi
> han fortæller alt det i ikke ønsker at høre.

Præcis. Derfor: ingen links fra mig med mindre jeg finder det relevant.

Fra : P.N.

Dato : 28-05-09 23:23

"Arne H. Wilstrup" <ahw> wrote in news:4a1f0e00$0$15889
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> "P.N." <pln@mail.tdc.dk> skrev i meddelelsen

> Præcis. Derfor: ingen links fra mig med mindre jeg finder det relevant.

Hvad snakker du om? jeg har på intet tidspunkt støttet noget af det lort du
skriver.

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-09 05:59

"P.N." <pln@mail.tæsdc> skrev i meddelelsen
> [...]
> $edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hvad snakker du om? jeg har på intet tidspunkt støttet noget af det

Tja, enten er der en anden der udgiver sig for dig, eller også er du
splittet. Men all right - det er jo ikke mit problem.

Fra : P.N.

Dato : 29-05-09 09:25

> Tja, enten er der en anden der udgiver sig for dig, eller også er du
> splittet. Men all right - det er jo ikke mit problem.

Jeg bange for at en eller anden højreorienteret provokatør syntes at det er
sjovt at udgive for at være undertegnede.

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-09 12:44

On Fri, 29 May 2009 10:25:18 +0200, P.N. wrote:

> "Arne H. Wilstrup" <ahw> skrev i en meddelelse

> Jeg bange for at en eller anden højreorienteret provokatør syntes at det er
> sjovt at udgive for at være undertegnede.

Jeps. Det foregående indlæg var skrevet af Xnews/astraweb-tossen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-05-09 12:48

"P.N." <pln@mail.tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bange for at en eller anden højreorienteret provokatør syntes at
> det er sjovt at udgive for at være undertegnede.

Ja, det er irriterende med alle de nicks - ikke "P.N.", "Poul Nielsen",
"Peter", "Mohammad Islam", "Ole Larsen", "Christian Jensen", "Jens Winther",
"Pastor", "Per Nielsen", "Master of faul smell and odeur", "Ærlige Bent",
"Jens", "Poul Nilson", "Abdul Hassan", "Jakob Andersen", "Peter Nielsen",
Hermann von Krauftsmeier", "Bent", "Flemming Lynge", "Jessup Johnson",
"Lynge radio og tv", "berg", "Huge Hugos 32cm", "Jens Bruun", "Aaron
Berg","Marianne Larsen", "Marianne Andersen", "pip160", "Hans Bentsen",
"Christian Aioe", "John Carson", "The Democrat", "Bruno Jørgensen", "Lars
Jensen", "Jens Erik Lortebruun", "Jens Bruun", "Johnny Andersen",
"Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind
Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen", "Peter Madsen", "Peter Larsen", "Klaus
Jørgensen", "Erik Larsen", "Aage Andersen", "John Larsen", "Preben Larsen",
"Georg Hansen", "Paul Benson", "Arne Jensen", "Knud Hansen", "Bent Laursen",
"John Nyman", "Hans Berntsen", "Frits Wegner", "Ole Laresn", "Jens
Lillegaard", "superanon", "Bent Johansen", "Per Jensen", "Mahatma Nielsen"
m.fl.?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-09 00:02

On Fri, 29 May 2009 00:13:03 +0200, P.N. wrote:

> Jamen hvorfor skulle han gøre det?.

Fordi han er en faktaresistent kommunist.

>I tror ham jo ikke alligevel fordi han
> fortæller alt det i ikke ønsker at høre.

Har du overhovedet fattet hvad diskussionen gik ud på.?

Fra : Ivannof

Dato : 29-05-09 13:11

> [...]
> til gengæld forlange dokumentation. Det er muligt at det er vanskeligt at
> se forskellen, men det er nok for mig at der er en forskel.

Dette må være "the missing link". Eller er det bare dig, der er det?

Hilsen Ivan